Har dere fortalt det til de kommende besteforeldrene?

Hadde ikke tenkt å fortelle det før uke 12, men jeg har vært så mye dårlig så vi fortalte det til begge sider. Greit at de vet det siden jeg trenger en del hjelp siden vi holder på å flytte :)

Nei det e klart. Det kommer sæ vell:) Å trur pappa kommer til å bli helt i ekstase hvis æ får gutt! Vi e bare jente i familien:p
Men helt ærlig e æ glad min familie ikje begynte å gråte å bli helt vill, det gjør mæ litt ukomfortabel:p æ e litt sær
HAHA, da hadde jeg blitt flau om de hadde gjort det ;)

Vi fortalte til de siste idag etter ul :) Jeg er 10+4!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet ingen det....

Her vet alle det, men ikke mye glede i denne gården. Jeg sa det mest for ikke å grue meg til det jeg altså. Det tærer så på. Så da får mann heller ta det først som sist :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vi har nå fortalt det til min mor. Hun ble veldig glad :)

Hadde tenkt å vente til uke 12. Men side jeg et så dårlig, så er det vanskelig å holde det skjult. Har fortalt det til svigers og skal fortelle det til mine foreldre.

Nei, her vet ingen av besteforeldrene noe enda.. mest fordi jeg gruer meg så SYKT til reaksjonen dems.. ung mor og gravid igjen før minstemann er 1 år.. Venter til vi er over abortgrensa, slik at ingen kan prøve å presse oss over i de baner... men burde vell fått meg en tur til legen snart, da jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei..:) bare meg, samboer og min beste venninne som vet noe.. måtte ha noen å lufte tankene med...:)

Her blir det forandringer i planene, skal fortelle i uke 11, altså 2 uker før planlagt. Orker rett og slett ikke å prøve å holde inn magen lenger, så det skal bli godt å få sagt det:) Blir først foreldrene mine og søsken, deretter tanter/onkler og søskenbarn, svigers og mannens søsken, dagen etter blir det venner og så får de spre det videre:D

Så leit å lese at mange gruer seg til å fortelle / har fått negative reaksjoner. :(

Er ganske lei av å holde det hemmelig, men om under to uker kan det avsløres. :)

Her ble det fortalt til mine og mannen familie i uke 4+5 eller no slikt..

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp