Har dere fortalt det til de kommende besteforeldrene?

Fortalte svigers for snart 2 uker siden, og mine foreldre for 4 dager siden ;)

Jepp vi har fortalt det til besteforeldre på begge sider:)
Venter litt med å fortelle resten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fortalt noen enda, utenom en venninne. Har i grunn litt lyst å ha en ul for sikkerhetsskyld før vi forteller :)

forrige gang visste alle det når jeg var rundt 6 uker.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Vi har sagt deg til mine foreldre, men ikke svigers. Tenkte å vente til etter tidlig ultralyd som er nå på mandag. Er da 7+1:-) Planen var i utganspunktet å vente til uke 12, slik som sist, og la mini fortelle det:) meeen de begynner allerede å få mistanke:-o

Har fortalt det til mamma bare. Pappa har jeg ikke lengre, og svigers er så uinteresserte i det ene barnebarnet de allerede har, at vi gidder ikke å stresse med å fortelle at andremann er på vei.

Her fortalte vi det samme dag som positiv test til mine foreldre og svigermor + hennes samboer. Dette fordi noen av de har blitt litt "irritert" når det har gått galt å de fått vite det, men ikke at jeg var gravid... Så nå tenkte vi at de kunne vær på pinebenken med oss disse ukene.

Vi venter til etter tidlig UL i uke 13, men synes min mor kastet et ekstra blikk på magen min sist jeg så henne, så det er mulig hun har en mistanke :)

Vi har fortalt det til alle besteforeldre, tanter og onkler ;) min bestefar vet det også da han trengte noe positivt å se frem til nå når bestemor døde. Det satte han stor pris på og har allerede vært på graven og fortalt det ;)

TuMmY LoVe

Vi skulle egentlig holde det hemmelig frem til uke 12. Men her om dagen spurte mamma rett ut "Er du gravid?". Jeg klarte ikke juge. Dessuten sa hun at hun ikke hadde trodd på meg om jeg sa nei, for hun hadde sett det spesielle gravid-draget i ansiktet mitt. Kjedelig at hun ødela planen min om at datteren min på 6 skulle få fortelle det. For å unngå at flere skulle gjette seg til det, fortalte vi pappa og svigers det også. Svigermor har allerede begynt å hekle babyteppe :-)

Her skal vi fortelle i uke 10 som en ekstra 60års gave til pappa. Da er hele slekta mi samla så svipper vi innom svigermor på vei hjem å sier det til henne. Har kjøpt tskjorte med verdens beste bestefar på :-)

Jeg har sagt det til mamma, men er kjempenervøs for å fortelle pappa.. Er ikke alltid like greit å være ung og gravid, blir så mye fordommer når man ikke har fullført studier og økonomien er så som så :( har nok også mye med tidspunkt og hvordan man forteller det også da!

Gikk det bra?

Tjaaaa, æ trur pappa e i sjokk:p Yngste dattera hannes blir 11 i dag, å no skal han bli bestefar igjen:p

Får ikje nokka inntrykk egentlig, e vell fordi det e nummer to regne æ med:p

Sambo sin familie derimot va jo helt på gråten:p hehe

Enn dine? Ka dem sa?

Tjaaaa, æ trur pappa e i sjokk:p Yngste dattera hannes blir 11 i dag, å no skal han bli bestefar igjen:p

Får ikje nokka inntrykk egentlig, e vell fordi det e nummer to regne æ med:p

Sambo sin familie derimot va jo helt på gråten:p hehe

Enn dine? Ka dem sa?

Mine ble glade, som vanlig ;)

Mamma var litt bekymret for hvordan jeg skal orke ett svangerskap til, men det er bare for å vise omsorg hu sier det ;)

Mine ble glade, som vanlig ;)

Mamma var litt bekymret for hvordan jeg skal orke ett svangerskap til, men det er bare for å vise omsorg hu sier det ;)

Sku ønske min mamma å kunne bli litt gladere, men vet at ho e bekymra, så da slit ho med å vise det. Blir bedre når æ e over 12.uke. Bare 9.daga igjen;)

Sku ønske min mamma å kunne bli litt gladere, men vet at ho e bekymra, så da slit ho med å vise det. Blir bedre når æ e over 12.uke. Bare 9.daga igjen;)
ja, det er koselig når de viser at de bryr seg, men ikke alltid lett for mødre å vise det ;) Jeg vet jo med meg selv at om jeg er bekymret når minedøtre er f.eks syke så gir jeg aldri uttrykk for min bekymring.

ja, det er koselig når de viser at de bryr seg, men ikke alltid lett for mødre å vise det ;) Jeg vet jo med meg selv at om jeg er bekymret når minedøtre er f.eks syke så gir jeg aldri uttrykk for min bekymring.

Nei det e klart. Det kommer sæ vell:) Å trur pappa kommer til å bli helt i ekstase hvis æ får gutt! Vi e bare jente i familien:p
Men helt ærlig e æ glad min familie ikje begynte å gråte å bli helt vill, det gjør mæ litt ukomfortabel:p æ e litt sær

Back
Topp