Har dere fortalt det til de kommende besteforeldrene?

Nei det har vi ikke og vi har aldri holdt det skjult så lenge før:) Er 9 uker nå. I de forrige svangerskapene har vi fortalt mine foreldre i ca. uke 5, så dette er uvant, men spennende, gleder meg sånn til reaksjonene når vi forteller i uke 13:D

Alle besteforeldrene utenom faren min vet det :) Han bor litt langt unna og så snakker vi ikke så mye sammen! Håper jeg får fortalt han det innen et par uker :)

Nei :p driver å utsetter i det lengste. Spent på reaksjonen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei ikke enda, men gleder meg sånn til å fortelle mine det, de har jo mast om barnebarn så lenge nå <3 Er litt skeptisk til hva svigers sier, men regner med de blir glade de også :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Ja, nå har alle besteforeldre fått vite det :-)

6. April 2013
7. April 2015

Nei, ingen. Men tror min mor vet. I dag kunne hun fortelle om en kollega som ble bestemor nesten samtidig som henne sist, og som skulle bli bestemor i februar. Vet ikke om hun prøver å hinte, eller om det er jeg som tolker alt dithen. :P

Det har jeg:) de ble kjempe glad! Blir deres første barnebarn:)

Ja, fortalte det ganske så umiddelbart etter positiv test! :)

Har fortalt svigers, men ikke mine enda.. Blir nok å fortelle når vi kommer hjem i fra syden :-)

Ingen vet det enda ;-) bare meg og mannen. Håper å holde det til uke 12-13. :-)

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Nei, skal vente til i allefall uke 12 :) Sist ventet vi til jul, da var jeg ca i uke 18. Synes det er herlig å gå å bære på hemmeligheten :-)

Hos oss er det bare mamma som vet det :) resten får vite det etter ultralyden om 13 dager :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Bestemødrene vet det, men ikke bestefedrene enda :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bare min mor, har ikke fortalt pappa enda. Men han har liksom fått vite at han skal bli bestefar 10 ganger før så har det gått galt hver gang. Så vil ikke at han skal bli mer lei seg rett og slett så venter til alt er trygt:)

Back
Topp