Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hormonelt betinget...Jeg fikk en del i tenårene, så jeg har allerede noen på magen og lårene, men disse er veldig svake. Men jeg får tydeligvis ikke noen i svangerskapet. Ikke med førstemann og ikke hittil. Jeg bryr meg ikke noe om strekkmerker, særlig da jeg jo allerede har fra før. Men må si jeg synes det er merkelig at jeg fikk det som slank tenåring (pga at jeg vokste fort) og som gravid med skinnet strekt til bristepunktet så får jeg ikke ett.
Hormonelt betinget...
jeg fikk også mine som tenåring. Og jeg var ikke overvektig. Da fikk jeg over baken. Etter det har det kommet 3( snart 4) barn uten at jeg har fått ett enesteJeg fikk en del i tenårene, så jeg har allerede noen på magen og lårene, men disse er veldig svake. Men jeg får tydeligvis ikke noen i svangerskapet. Ikke med førstemann og ikke hittil. Jeg bryr meg ikke noe om strekkmerker, særlig da jeg jo allerede har fra før. Men må si jeg synes det er merkelig at jeg fikk det som slank tenåring (pga at jeg vokste fort) og som gravid med skinnet strekt til bristepunktet så får jeg ikke ett.
Nå er ikke jeg en lege eller biolog, men jeg antar at det er MYE mer hormoner under tenårene enn i et "normalt" svangerskap.Men jeg trodde fortsatt at det da ville være mer sannsynlig at jeg da fikk det i et svangerskap med alle de hormonene som kommer med det.
For det er jo gjerne hormoner som fører til strekkmerker i svangerskapet også..
Nå er ikke jeg en lege eller biolog, men jeg antar at det er MYE mer hormoner under tenårene enn i et "normalt" svangerskap.![]()