Har dere fått strekkmerker?

Nye strekkmerker på god tur over og sammens med de gamle fra første svangerskap. :)
For meg er de ett tegn på at jeg har fått barn, så de er hjertelig velkommen :)
Deler samme syn. Strekkmerker er kjærlighets merker i mine øyne. Fikk noen første svangerskapet, stolt av hver enkelt en. Ennå ikke fått noen dette svangerskapet, men med 10uker igjen er det ikke utenkelig at det kommer

Ikke fått noen enda, men er jo noen uker igjen [emoji4] kjenner at det bryr meg ganske lite i grunn [emoji4]

Fikk strekkmerker i uke 37 med førstemann. Ble (den gangen) kjempe lei meg og syns det var utrolig trist med strekkmerker. Men når bavy var født så skjedde det noe; det kunne plutselig ikke brydd meg mindre [emoji2] Ble mer stolt av merkene mine og jobben kroppen min hadde gjort. Venter nå nr 3 og fikk ikke nye med nr.2. Blir spennende å se om det dukker opp noen nye denne gangen [emoji4]

Jeg har to på låret etter førstemann, men ikke fått noen nye foreløpig. Jeg er glad for at jeg ikke har fått noen nå, men kommer de så er det helt greit og langt ifra et problem :)

Nei, ingen strekkmerker enda :)

Ingen enda. Håper jeg slipper, men kommer de så kommer de!

Har fått et par ganske store og breie + noen mindre i området rundt navlen. Det eneste som plager meg med de, er at de klør og svir litt. Sånn utseendemessig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Har masse på puppene og låra etter puberteten og de er hvite nå. Jeg synes jeg er fin uansett jeg :happy:

Jeg har fått noen og HATER de. Håper jeg endrer synet på strekkmerkene når gutten kommer. Samboeren min kaller de for "krigsmerker" Hehe :p

Har en del, men bryr meg lite om det :)

Har fått noen små på magen. Ble litt lei meg med en gang, men så begynte de å blekne så fort, så nå bryr jeg meg ikke så mye[emoji4]

Jeg tror jeg holder på å få noen rundt navelen.

Jeg har ingen ennå, og håper jeg slipper. Men skulle de komme håper jeg at jeg greier å tenke som de av dere som skriver at dere er stolte av dem og at de bare er tegn på at dere har fått barn! I den sammenhengen spiller jo noen merker ingen rolle; det er så verdt det for å få barn!

Fikk ingen sist og har ikke fått noen enda..

Jeg fikk en del i tenårene, så jeg har allerede noen på magen og lårene, men disse er veldig svake. Men jeg får tydeligvis ikke noen i svangerskapet. Ikke med førstemann og ikke hittil. Jeg bryr meg ikke noe om strekkmerker, særlig da jeg jo allerede har fra før. Men må si jeg synes det er merkelig at jeg fikk det som slank tenåring (pga at jeg vokste fort) og som gravid med skinnet strekt til bristepunktet så får jeg ikke ett.

Kun et ved siden av hullet etter navlepiercingen. Må innrømme at jeg blir lei meg om jeg får mange. Har både på lårene og på puppene fra ungdomsårene, men de synes nesten ikke.

Back
Topp