Har dere fått noen spesielle cravings?

ååååå....må bare innom butikker idag for å se om der er kommet julebrus!!! Heltklart den i glassflasker som er best!!
 
Brie, saftis og vannmelon! Men er flere ting jeg likte før jeg ikke orker tanken på en gang! F.eks leverpostei:(
 
Klementiner og kebab. Og jeg er liksom veganer :p
 
Falu-korv! Og det kan jeg takke en eller annen her inne for. Leste det nemlig her i en tråd og fikk så lyst på. Sikkert ikke spist på 15 år, men nå er jeg helt hekta ;-)
 
Falu-korv! Og det kan jeg takke en eller annen her inne for. Leste det nemlig her i en tråd og fikk så lyst på. Sikkert ikke spist på 15 år, men nå er jeg helt hekta ;-)

Hihi. Er vel meg du må skylde det på :) jeg lagte vertfall en tråd og spurte om det var tryggt å spise falukorv.

Er det jeg har hatt på skivene mine etter det. Har hatt så lite matlyst siste ukene og det er det eneste pålegget jeg har orket tanken på. Fram til i går. Da hadde jeg andre ting på. Så kanskje den verste ikke matlyst perioden er over nå :)
 
Klementiner og kebab. Og jeg er liksom veganer :p

Hehe. Skal ikke være lett :p minner meg litt på dei 3 åra jeg jobbet på McDonald's og var veggis. Åt jo ikke kjøttet der da, men fikk mye erting på at jeg var veggis og jobbet på McDonald's. Folk syns ikke det passet i lag :p
 
Jeg har blitt veldig glad i "søppel mat" noe som jeg ikke var før. Har ikke lyst på noen ting, blir nesten bare tull og frukt :eek:
Julebrus og julemarsipan hørtes knall ut :p Men får så vondt i munnen av rød brus. Tror det er fargestoffene.. Kanskje jeg må ha litt likevel... :p
 
Har så lyst på pinnekjøtt, helt sykt liksom! :) Har de det i butikken hele året? Noen som vet?
Har det helt likt!! Fant pinnekjøtt på Spar for en liten stund siden. Akkurat nå lukter det deilig pinnekjøtt i hele leiligeheten!!!;) gleder meg til klokka seks:p
 
Hjemmebakte boller og appelsinjuice blir jeg fysen på! Forrige gang var det klementiner og melkesjokolade.
 
MÅ ha tilgang på iskald melk 24/7, og appelsin i båta. Må smake søtt ellers klara eg ikkje å ete den
 
Back
Topp