Stjernemamma
Flørter med forumet
Har så lyst på pinnekjøtt, helt sykt liksom! Har de det i butikken hele året? Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man spise brie?Brie, saftis og vannmelon! Men er flere ting jeg likte før jeg ikke orker tanken på en gang! F.eks leverpostei
Falu-korv! Og det kan jeg takke en eller annen her inne for. Leste det nemlig her i en tråd og fikk så lyst på. Sikkert ikke spist på 15 år, men nå er jeg helt hekta ;-)
Klementiner og kebab. Og jeg er liksom veganer
Har det helt likt!! Fant pinnekjøtt på Spar for en liten stund siden. Akkurat nå lukter det deilig pinnekjøtt i hele leiligeheten!!! gleder meg til klokka seksHar så lyst på pinnekjøtt, helt sykt liksom! Har de det i butikken hele året? Noen som vet?
Ååååå, hvor bor du? Jeg kommer NÅ!Har det helt likt!! Fant pinnekjøtt på Spar for en liten stund siden. Akkurat nå lukter det deilig pinnekjøtt i hele leiligeheten!!! gleder meg til klokka seks
Hihihi. Nå er maten inntatt og magen kjennes større ut enn noen gangÅåååå, hvor bor du? Jeg kommer NÅ!
Sent from my iPad using BV Forum
Hørtes såååå godt utHihihi. Nå er maten inntatt og magen kjennes større ut enn noen gang