Har dere fått noen spesielle cravings?

Har av en eller annen grunn trodd det var noe rå eggegreier oppi.... :rolleyes:

Men bare flott at vi kan spise det! :-)
Gleder meg allerede! Nam! :-)
Rått egg i marsipanen? Det tror jeg ikke... Men jeg spiser jo majones, der er det rått egg, men ikke farlig ;)

Sjokomelk! Og ellers alt mulig annet enn det jeg spiste før :) elsker også de knekkerbrødene fra helios, med tomat og mozzarella. Gått mange pakker av de siden jeg ble gravid for å si det sånn :D

Sjokomelk! Og ellers alt mulig annet enn det jeg spiste før :) elsker også de knekkerbrødene fra helios, med tomat og mozzarella. Gått mange pakker av de siden jeg ble gravid for å si det sånn :D
Nei Fytti katta de knekkebrødene tar knekken på meg... Liker de ikke lenger.

Hvilket merke er det?

Brämhults (Dansk eller svensk merke?). Ferskpresset Appelsinjuice. Ganske dyre, men smaker så godt! Også selger de dem på jobb så jeg får kjøpt dem med en gang lysten melder seg ;)

De heliosknekkerbrødene har reddet meg fra morgenkvalmen :D hihi. Men skjønner at ikke alle klarer de altså, smaker veldig spesielt :)

Har sååå lyst på julebrus!!!

Har sååå lyst på julebrus!!!
Du er ikke alene om det! Jeg har også sykt lyst på julebrus og julemarsipan :-) har en venninne som visste at jeg hadde veldig lyst på julebrus her om dagen og plutselig en kveld helt uforventet hadde hun og kjæresten vært å kjøpt julebrus til meg :-D de hadde kjørt rundt på alle butikker i stavanger kun for å kjøpe julebrus til meg og jeg hadde ikke bedd dem om det en gang :-) det er snilt gjort det! :-) :-)

Jeg har ikke fått noen cravings. Men har ikke hatt lyst på sjokolade siden jeg ble gravid, selv om samboeren har kjøpt det flere ganger. Er i utgangspunktet veldig glad i sjokolade :p

Endelig!!! Julebrusa var kommet til rema der jeg bor! :-) :-) LYKKE!!! Det ble så mye snakk om julebrus og julemarsipan at jeg bare måtte gå ned på rema før de stengte for å se om julebrusa var kommet, og det hadde den så jeg kjempe gla og måtte jo selvfølgelig kjøpe med meg en 6 pakning med julebrus på glassflasker :-) :-) tror ikke den kommer til å vare lenge dessverre, men får nyte den så lenge jeg kan :-)

Endelig!!! Julebrusa var kommet til rema der jeg bor! :-) :-) LYKKE!!! Det ble så mye snakk om julebrus og julemarsipan at jeg bare måtte gå ned på rema før de stengte for å se om julebrusa var kommet, og det hadde den så jeg kjempe gla og måtte jo selvfølgelig kjøpe med meg en 6 pakning med julebrus på glassflasker :-) :-) tror ikke den kommer til å vare lenge dessverre, men får nyte den så lenge jeg kan :-)
Den på glassflasker er den beste!!

Back
Topp