Har dere fått noen spesielle cravings?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Hadde bare vært morro å hørt hva andre har fått som cravings. :-) Vet ikke helt om jeg selv har fått noen spesielle, men jeg syns det er så sykt godt med klementiner og jordbær :-) Jeg kan lett sitte å spise en hel korg med jordbær alene, og kan spise opp til flere klementiner til dagen uten noe problem. :-) Også har jeg hatt så sykt lyst på julebrus den siste tiden, men de har ikke begynt å selge det her enda så må vente med å kjøpe det da. :-) Hva er deres cravings? :-)

Jeg har ikke fått no særlig cravings enda, som jeg har tenkt over, men tåler ikke kaviar lenger! Elsker kaviar fra før, men ikke nå lenger! Også syns jeg oppvask lukter møkk :p

Appelsiner, jordbær og isbiter :) Ikke en dag uten at jeg iallefall spiser en av de tre tingene :)

Ingen cravings, men mange spontane lyster! Som for eksempel ananas-tråden. :P Var ingen ananas på nærbutikken :( Men skal SÅ ha meg en is etter jentungen er lagt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også spontane lyster, men ingen diller..

Poteter... kokte, bakte, moste.. med smør.. faen, sulten igjen...

Har helt syke lyst på gløgg og pepperkaker, og julemarsipan ! Selv om jeg er sykt kvalm :p

Hadde bare vært morro å hørt hva andre har fått som cravings. :-) Vet ikke helt om jeg selv har fått noen spesielle, men jeg syns det er så sykt godt med klementiner og jordbær :-) Jeg kan lett sitte å spise en hel korg med jordbær alene, og kan spise opp til flere klementiner til dagen uten noe problem. :-) Også har jeg hatt så sykt lyst på julebrus den siste tiden, men de har ikke begynt å selge det her enda så må vente med å kjøpe det da. :-) Hva er deres cravings? :-)

Litt pølse men ellers alt :P

Back
Topp