Har dere fått dilla eller avsmak på noe?

Pærer som har ligget i kjøleskapet har gått ned på høykant de siste dagene. Blir meget oppblåst av det, men fy så godt :-D
 
Jeg vil ha kjøtt! En skikkelig real biff! Ellers har jeg blitt hekta på sjokolade! Helt ulikt meg, har aldri likt søte saker i de tidligere svangerskapene mine...skjønner ikke helt det der. Og salt chips.

Jeg sliter veldig med fisk, har knapt spist fisk siden jeg ble gravid - i hvert fall ikke å lage den.
 
Har ikke kjent noen trang til å spise noe enda, men de to tidligere svangerskapene var jeg veeeldig glad i sjokolade og det klarer jeg ikke lenger. Klarer å knekke av en liten firkant av en plate å det holder lenge. Utrolig deilig hvis jeg slipper sjokoladen :D men epler, norske epler er helt heaven!! ♡ PINK LADY♡ men det er alltid godt da :D
 
Ingen cravings bare generelt ikke lyst på mat. Spiser når sulten blir uutholdelig og kvalmen blir for sterk. Sist gang spiste jeg alt jeg kom over og hadde dilla på pizzabakeren og appelsinjuice :smiley-angelic008
 
Reker og sjokomelk :D og ikke noe middag. Veldig fysen på brødmat, så ble et halvt brød til middag i dag gitt :p Herreminfred :p
 
Samme som sist: kantina, hahahahahaha.
 
Jeg må ha mint pastiller. Det hjelper mot kvalmen. Ellers godt med rå Gullerot, epler å mandarin.
 
Oops! Der gikk det nesten en hel plate med Walters mandler....:hungry:
 
Back
Topp