Har dere fått dilla eller avsmak på noe?

Nå plutselig smaker ikke kaffe noe godt lenger! 10+4, oh har drikki kaffe helte veien fram til nå. Tenkte ikke på det en gang i går og da jeg skulle prøve meg på en kopp i dag så var det bare å skylle den ned i vasken, var ikke noe godt :( Jaja, får drikke te heller da, det smaker plutselig himmelsk :)
Her også! Men for min del snudde det veldig gradvis etter at jeg stumpen røyken. Kan drikke en kopp latte kjøpt ute, eller en kopp vanlig kaffe i selskap, men ikke ellers. Skikkelig upraktisk når energien er på bånn fra før :p
 
sist fikk jeg krampedilla på klementiner og spiste en hel KASSE om dagen! Im not kidding!!
Nå har jeg heldigvis ingen diller enda, men jeg FIKSER ikke lukta av ridderost!! URRRK!!
 
eller... rettelse: jeg har fått litt dilla på Farris Bris! Og det liker jeg ikke engang!! hahahaha!
 
Akkurat nå går det i loff med smør og kokt tunge, og Q sjokolademelk. Godteri og kaker blir jeg veldig for overmett og uvel av.
 
Ja, jeg har en!! Jeg foretrekker normalt å drikke vann i alle situasjoner, og saft har jeg i hvert fall aldri vært glad i. Denne babyen synes tydeligvis at vi skal drikke husholdningssaft hele tiden.

Og jeg blir plutselig supertørst og kan ikke tenke meg vann. Akkurat drukket tredje glass på en time?

Har bare vart noen dager foreløpig men det kjennes ut som det er en ganske sterk lyst.
 
Ett glass iskaldt vann men maaange isbiter, minst 30 ganger om dagen :))
 
Vet ikke ... jeg styrta en liter sjokomelk, det var så godt. Men er ganske glad i det til vanlig også. Og det er ikke sånn at jeg har tenkt veldig på sjokomelk.
 
ingen diller.. og avsmak på det meste :p har gått ned i vekt i stedet for opp, til tross for at jeg spiser godt (må spise for å holde kvalmen nede!)
 
Back
Topp