Har dere dyr?

Så flott Hannemoor, da står da virkelig respekt av [:)]

Sjøl har eg berre 2 katta, ein gutt på 4 år og ei jenta på 1,5 år, begge to e kastrert/sterilisert.
Beibiane mine [8D]

ORIGINAL: Lindakbj

Sjøl har eg berre 2 katta, ein gutt på 4 år og ei jenta på 1,5 år, begge to e kastrert/sterilisert.
Beibiane mine [8D]

Takk [:D] katter er hærlige dyr :) ønsker meg en rød skipskatt jente.. har ikke hatt lyst til å sterilisere han i håp om å finne ei jente til han :)

ORIGINAL: hannemoor

Beibiane mine [8D]

Takk [:D] katter er hærlige dyr :) ønsker meg en rød skipskatt jente.. har ikke hatt lyst til å sterilisere han i håp om å finne ei jente til han :)

Kunne godt tenkt meg skipskatt eg og, men mannen meine at 2 e nok

jupp[:)] har to han katter...[:)]begge er steriliserte!!:) de blir et år nå i juli,brødre!! Vi hadde egentlig tenkt og beholde kattemora og den ene kattungen,men kattemora ble så hissig og ikke noe vi tårte ha i hus rett å slett,med tanke på barn som kommer og går hos oss,så vi behold to kattunger av henne istedenfor!![:D]ta det med ro...vi tok ikke livet av henne før de andre kattungene var gitt bort og alle hadde passert tolv uker.....og vell så det...[:D]men gud så jeg savner henne!!!

Beibiane mine [8D]

Kunne godt tenkt meg skipskatt eg og, men mannen meine at 2 e nok

Ikke hør på'n :p hoho

105 spel sau,
4 lama
1 hest
10 griser
1 korthåret vanlig rød katt
1 langhåret rød skipskatt
akvarium

har nettopp solgt mohair geitebukkene mine og ei vanlig trollete geit med kje.. hesten er satt bort på for da det ble litt vel mye for meg :) har greid ALT dette uten å ha ei krone i lån på dem så er skikkelig stolt av meg og dyrene mine:) regnskapskontoret gikk gjennom inntekt og utgifter nå i vår. jeg tjente 115 tusen i fjor. dekte da regninger for 105 tusen.. dette er livet mitt, hobbyen min og drømmen min <3 kjenner ansiktet og historien til hvert eneste dyr. de er fantastiske! :)

Avlet opp 30 kopplam i vår. dette er lam som sauebønder ikke vil ha. de tar ifra et lam dersom det blir trillinger da mor mest sansynlig ikke får nok melk.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ÅåÅ,for det er IKKE drømmen da

Beibiane mine [8D]

Kunne godt tenkt meg skipskatt eg og, men mannen meine at 2 e nok [;)]

Ikke hør på'n :p hoho

Ha ha ha ha [:D]

Vi har to pusekatter, en gutt og en jente (men begge er sterilisert og kasterert, så blir ikke flere her i gården [;)][8D])

De blir litt skeptiske når det er barn her, så får se hvordan det får når Lille'n kommer..
Funker det alldeles ikke, skal mamma og pappa ha dem [:)]
Men krysser fingra for at det går bra..

Back
Topp