Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lindakbj
Så flott Hannemoor, da står da virkelig respekt av [:)]
Sjøl har eg berre 2 katta, ein gutt på 4 år og ei jenta på 1,5 år, begge to e kastrert/sterilisert.
Beibiane mine [8D]
ORIGINAL: hannemoor
Sjøl har eg berre 2 katta, ein gutt på 4 år og ei jenta på 1,5 år, begge to e kastrert/sterilisert.
Beibiane mine [8D]
Takk [:D] katter er hærlige dyr :) ønsker meg en rød skipskatt jente.. har ikke hatt lyst til å sterilisere han i håp om å finne ei jente til han :)

Beibiane mine [8D]
Takk [:D] katter er hærlige dyr :) ønsker meg en rød skipskatt jente.. har ikke hatt lyst til å sterilisere han i håp om å finne ei jente til han :)
Kunne godt tenkt meg skipskatt eg og, men mannen meine at 2 e nok
ORIGINAL: hannemoorÅåÅ,for det er IKKE drømmen da
105 spel sau,
4 lama
1 hest
10 griser
1 korthåret vanlig rød katt
1 langhåret rød skipskatt
akvarium
har nettopp solgt mohair geitebukkene mine og ei vanlig trollete geit med kje.. hesten er satt bort på for da det ble litt vel mye for meg :) har greid ALT dette uten å ha ei krone i lån på dem så er skikkelig stolt av meg og dyrene mine:) regnskapskontoret gikk gjennom inntekt og utgifter nå i vår. jeg tjente 115 tusen i fjor. dekte da regninger for 105 tusen.. dette er livet mitt, hobbyen min og drømmen min <3 kjenner ansiktet og historien til hvert eneste dyr. de er fantastiske! :)
Avlet opp 30 kopplam i vår. dette er lam som sauebønder ikke vil ha. de tar ifra et lam dersom det blir trillinger da mor mest sansynlig ikke får nok melk.
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Beibiane mine [8D]
Kunne godt tenkt meg skipskatt eg og, men mannen meine at 2 e nok [;)]
Ikke hør på'n :p hoho