Har dere dyr?

nita79

Glad i forumet
Jeg har 2 hunder,1 katt å 10 kaniner[:D][:D] Derav 4 voksne å 2 kull på 5 unger.
Hundene er 2 tisper,Cavalier King Charles Spaniel og Norsk Elghund Grå.
Katten er en hann,som er helt hvit å langhåret:)

Kaninene er Dvergveddere å Hermeliner:)

Hei:) Vi har en eurasiertispe på 8 mnd:) Åh, forrige hunden min var en elghund, grå...Snille, gode Mira...døde av alderdom i Oktober...fint for barn å vokse opp med dyr!

Vi har en 11mnd gammel grand danois tispe og en blandings katt på 4år [:D]
______________________________________________________________________________________________________________________

Og her er bilde av vår stolthet [:D]

Ja,har visst det et stk kanin,av typen løvehode.SOm har blitt sta så inni faaaan,hehe så lurer på å fjerne manndommen hans 

Jeg har hund! Hvit boxer på 2år! (ikke albino)

ORIGINAL: littleMeg

Det er SÅ fine hunder,jeg har alltid hatt lyst på den type hund.
Spess siden jeg sikkert er like høy som hunden,haha [8D]

Vi har to hunder...en Lhasa Apso/Malteser blanding på 4 år, og en Dobermann på 9 uker (idag).[:D]

vi bor ikke sånn at vi kan ha dyr. blokk i borettslag.
synns ikke om at dyr blir sittende inne hele sitt liv fordi eierne bor sånn at di ikke kan være ute.
da er det like greit å la være.
men en gang håper jeg at vi flytter et annet sted.
kommer fra gård og har altid hatt mye dyr:)

vi har to portugisiske vannhunder hjemme og en hjemme hos mine foreldre, og en kanin som bor ute[:D] skulle egentlig ha en valp, men venter til februar neste år, slik at jeg holder av ei tispe fra eget kull. har alltid hatt en del dyr, da dette er min lidenskap[:D]
Om noen år så blir det sankt bernard igjen, måtte avlive våres rett før jeg ble gravid med Tobias og det jo faktisk 21mnd siden.
det er de to beste rasene som fins[:D][:D]

Vi har en Amstaff tispe på snart 7 år og en langhåret hannkatt på litt over 1 år [:D][:)]

Vi har ei boxerjente på 5 år. Hun er ei fantastisk jente!!! Når vi får hus har jeg lyst på en hund til. Har lyst på en rar blandingshund, og for en stund siden så jeg en blanding av en bullterrier og Border collie. Finner jeg en slik igjen så slår jeg til med en gang!

Har alltid levd med hun og kommer alltid til å gjøre.

Hadde fisker før, men de lever aldri lenge hos meg, så har kalt akvariet mitt dødens akvarie. Nå har jeg gitt opp hele fiskeindustrien.

Har også hatt rotte. Den var kul. Om barna mine vil ha smådyr når de blir større skal jeg prøve å overtale de til å ville ha rotter. De absolutt beste dyrene av gnagerne, uten tvil!

har en vakker bladingstispe på 3 år, Nomi[:)] og 2 puser som heter så mye som Tussejenta og Tussegutten[:)] vi er så heldige at vi bor på gård ved sjøen[:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: littleMeg

Det er SÅ fine hunder,jeg har alltid hatt lyst på den type hund.
Spess siden jeg sikkert er like høy som hunden,haha [8D]

Ja det er fine hunder også så snille [:D]
Det er Grandis nummer 2 vi har... og jeg er bare heeelt forelsket i den rasen [:)]

Men det er med meg som med deg.... Jeg er 1.50 høy og grandisen er 83-84cm i skulderhøyde [8D]

ja vi har en herlig maine coon jente<3 og 6 kattebeibier:)

løp å kjøp =)

har to boxere, tispe på 3 og gutt på 4

Vi hsr ikke dyr for øyeblikket pga bosituasjon, men jeg har dyr som lidenskap, har vokst opp med det og får problemer når jeg ikke har dyr i huset... så det blir nok både hund og katt etterhvert når bosituasjon endrer seg[:)] det blir mest sannsynlig schæfer hos oss da, jeg har vokst opp med og elsker den rasen[:)]

1 hund.1hest.1pus.1kanin.å en hel hau med fisker :) :)

Back
Topp