Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jøsses...Slange? [8D][8D][8D][8D]
Har en Parson Russell Terrier gutt på snart 2 år, en Border Collie på snart 1 år, masse fisk, en kaldblodshoppe, et dyr jeg visst ikke får snakke så høyt om[8|] og snart et par kaniner :-)
Har tidligere hatt:
* 6 hester
* 3 hunder
* 1 kanin
ORIGINAL: *dollface*Awwwh
Sååå mange fine dyr, vi har 2 hannhunder:
1 bordercollie som er helt vill og 1 gammel papilon begge er omplasseringshunder så sistnevnte veit vi ikke alder på men han er GAMMEL (og goood)
Så har vi to pusekatter på 4-5 år Nala som er dronningen i huset og Nusse som var hunnkatt i ett år før hun satte kattunger på andre pusen vår, vips så fant vi ut at det var hannkatt gitt, hjalp ikke så mye å holde de inne når vi hadde glemt p- pillene da gitt[:D][:D]
Alle dyra er redda inn i hus av sambo som er veeeldig glad i dyr og ikke kan se dyr i nød[:)]

ORIGINAL: nita79Ja,10 kaniner i stua er vel kanskje ikke helt optimalt,haha.
ORIGINAL: Nøtteknekkern
Her er nisse fra ikveld,mens vi satt å så film,hehe.
Han kuuuuuulern sammen med gubben,hehe [8D]
Så søtt da[:D] Jeg elsker kaniner,har jo 10 stykker akkurat nå[:D] Mine bor ute da.
ORIGINAL: Thomas toget
Vi har ei boxerjente på 5 år. Hun er ei fantastisk jente!!! Når vi får hus har jeg lyst på en hund til. Har lyst på en rar blandingshund, og for en stund siden så jeg en blanding av en bullterrier og Border collie. Finner jeg en slik igjen så slår jeg til med en gang!
Har alltid levd med hun og kommer alltid til å gjøre.
Hadde fisker før, men de lever aldri lenge hos meg, så har kalt akvariet mitt dødens akvarie. Nå har jeg gitt opp hele fiskeindustrien.
Har også hatt rotte. Den var kul. Om barna mine vil ha smådyr når de blir større skal jeg prøve å overtale de til å ville ha rotter. De absolutt beste dyrene av gnagerne, uten tvil!