Har dere dyr?

Så gøy tråd [:)]

Jeg har to rasekatter av typen sphynx (nakenkatt)! Utrolig fine kjæledyr!

Så mange som har boxer[:)].... sukk... og en som har en hvt en også! Vi kan ikke ha hund, mannen er überallergisk...[>:]

ORIGINAL: Jøsses...

Har en Parson Russell Terrier gutt på snart 2 år, en Border Collie på snart 1 år, masse fisk, en kaldblodshoppe, et dyr jeg visst ikke får snakke så høyt om[8|] og snart et par kaniner :-)

Har tidligere hatt:
* 6 hester
* 3 hunder
* 1 kanin
Slange? [8D][8D][8D][8D]

Sååå mange fine dyr, vi har 2 hannhunder:
1 bordercollie  som er helt vill og 1 gammel papilon begge er omplasseringshunder så sistnevnte veit vi ikke alder på men han er GAMMEL (og goood)
Så har vi to pusekatter på 4-5 år  Nala som er dronningen i huset og Nusse som var hunnkatt i ett år før hun satte kattunger på andre pusen vår, vips så fant vi ut at det var hannkatt gitt, hjalp ikke så mye å holde de inne når vi hadde glemt p- pillene da gitt[:D][:D]

Alle dyra er redda inn i hus av sambo som er veeeldig glad i dyr og ikke kan se dyr i nød[:)]

ORIGINAL: *dollface*

Sååå mange fine dyr, vi har 2 hannhunder:
1 bordercollie  som er helt vill og 1 gammel papilon begge er omplasseringshunder så sistnevnte veit vi ikke alder på men han er GAMMEL (og goood)
Så har vi to pusekatter på 4-5 år  Nala som er dronningen i huset og Nusse som var hunnkatt i ett år før hun satte kattunger på andre pusen vår, vips så fant vi ut at det var hannkatt gitt, hjalp ikke så mye å holde de inne når vi hadde glemt p- pillene da gitt[:D][:D]

Alle dyra er redda inn i hus av sambo som er veeeldig glad i dyr og ikke kan se dyr i nød[:)]
Awwwh

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Her er nisse fra ikveld,mens vi satt å så film,hehe.
Han kuuuuuulern sammen med gubben,hehe [8D]

Så søtt da[:D] Jeg elsker kaniner,har jo 10 stykker akkurat nå[:D] Mine bor ute da.

Vi har ett 250 l. akvarium, 2 katterunger på 3 mnd, 1 voksen katt og 1 nydelig jack russel tispe. Hun har akkurat fått 4 valper og kommer til å beholde en av dem [:D]

ORIGINAL: nita79

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Her er nisse fra ikveld,mens vi satt å så film,hehe.
Han kuuuuuulern sammen med gubben,hehe [8D]

Så søtt da[:D] Jeg elsker kaniner,har jo 10 stykker akkurat nå[:D] Mine bor ute da.
Ja,10 kaniner i stua er vel kanskje ikke helt optimalt,haha.
Men,han skal ut han her å,men må jo bygge skur til stakkrn først,hehe.

Vi har en hund; alaska huskey på 4 år. Verdens roligste og snilleste hund. leker og koser seg sammen med lillegutt på 1 år :)

Har to dvergpinschere "mini dobermann", Sitter med babyverden på iPhone så bilde kan jeg legge ved her senere..

elsker dyr å har hatt dyr hele livet!
har for tiden:
3 hester. gamleste er 26 år, jeg har hatt han i 10:) så har jeg en på ca.10 år som jeg har hatt i 3, åsså minstemann da på 1 år, værdens beste alle sammen[:D]
3 katter, mamma på 7 år og 2 sønner på 6 og 2 år[;)]
5 høns å en hane.
2 kanina å 2 chincilla[:D]
har hatt gårdsbruk men har lagt ned melkeproduksjon, så nå blir fjøsen brukt til min hobby og lidenskap!

Vi har en liten sort....

Stuegris [:D]

Vi har to katter ein han og ei hu og to hunder ein han og ei hu.... hundene er ein liten svart blandings hund på snart 5 år og min mor har mora hans [;)] og hu andre er schæfer på snart to og vi planleger valper på hu neste år skal pare henne i mars-april.... må bare finne ein flott han først... kunne hatt valper nå i november men tror eg vente siden da ville vi gått dagsventene samtidig [8D] men ser ut som det kan bli et kull på hu katta vår etter vert vist ikke vi får sterilisert hu snart... har hatt to kull på hu te nå og hu er 4år.... han katten henta vi i kr-sand i desember hadde ikke vi henta han hadde han blitt avlivd og han er nå kastrert og cippa[:D] elsker dyr og kan ikke se at noen blir avliva uten grunn når di er så små... han bli 1år i august...

Vi har tre katter, gatemiks. [:)]
En jente (hvit og grå, langhåret) og sønnen hennes (grå, langhåret), og en sort hann (korthåret).
De er alle tre sterilisert og kastrert.

Så godt å høre at så mange har dyr og barn. Vi er litt spente på hvordan kombinasjonen skal gå..... Har en blandingshund(engelsk setter og boarder collie) og en katt (omplassert gatemix). Planen er å utvide med en jakthund (setter), en katt til, høner og kaniner. Vi bor sånn til at vi har masse plass, og hønsehus og kaninhus vil bare gi huset et enda mer "småbrukpreg"[:)]

Men er som sagt veldig spent på det med dyr og barn da. Redd for at katten skal legge seg i vogna uten at vi ser det, og at hunden skal føle seg truet og begynne å knurre..... Vi har øvd litt på sønnen til Thomastoget da, og det har funket bra hittil[:D]

ORIGINAL: Thomas toget

Vi har ei boxerjente på 5 år. Hun er ei fantastisk jente!!! Når vi får hus har jeg lyst på en hund til. Har lyst på en rar blandingshund, og for en stund siden så jeg en blanding av en bullterrier og Border collie. Finner jeg en slik igjen så slår jeg til med en gang!
Har alltid levd med hun og kommer alltid til å gjøre.

Hadde fisker før, men de lever aldri lenge hos meg, så har kalt akvariet mitt dødens akvarie. Nå har jeg gitt opp hele fiskeindustrien.

Har også hatt rotte. Den var kul. Om barna mine vil ha smådyr når de blir større skal jeg prøve å overtale de til å ville ha rotter. De absolutt beste dyrene av gnagerne, uten tvil!

Selv om den var stygg....................... jo, det var den![:D] meeeeen skal prøve å bli glad i den da, hvis du skaffer deg en slik.....

105 spel sau,
4 lama
1 hest
10 griser
1 korthåret vanlig rød katt
1 langhåret rød skipskatt
akvarium

har nettopp solgt mohair geitebukkene mine og ei vanlig trollete geit med kje.. hesten er satt bort på for da det ble litt vel mye for meg :) har greid ALT dette uten å ha ei krone i lån på dem så er skikkelig stolt av meg og dyrene mine:) regnskapskontoret gikk gjennom inntekt og utgifter nå i vår. jeg tjente 115 tusen i fjor. dekte da regninger for 105 tusen.. dette er livet mitt, hobbyen min og drømmen min <3 kjenner ansiktet og historien til hvert eneste dyr. de er fantastiske! :)

Avlet opp 30 kopplam i vår. dette er lam som sauebønder ikke vil ha. de tar ifra et lam dersom det blir trillinger da mor mest sansynlig ikke får nok melk.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp