Har dere dyr?

Vi har ei puse jente på 2år:D grå og hvit langhåret:D

Vi har to katter, 2 hunder (En blanding mellom bordercollie og springerspaniel, og en Norwich terrier), 2 chinchilla og 2 Nymfeparakitter. også har gubben 2 akvarium da (ett på 240liter og ett på 70liter).

ORIGINAL: littleMeg

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: littleMeg

Vi har en 11mnd gammel grand danois tispe og en blandings katt på 4år [:D]
Det er SÅ fine hunder,jeg har alltid hatt lyst på den type hund.
Spess siden jeg sikkert er like høy som hunden,haha [8D]

Ja det er fine hunder også så snille [:D]
Det er Grandis nummer 2 vi har... og jeg er bare heeelt forelsket i den rasen [:)]

Men det er med meg som med deg.... Jeg er 1.50 høy og grandisen er 83-84cm i skulderhøyde [8D]
Haha,morro [8D]

vi har en snart 5 år gammel kastrert hannkatt og han er virkelig sjefen i huset... spent på hvordan han kommer til å takle den lille prinsessen som er på vei[&:]

[:)] her har vi to søte Rotweilere, en tispe og en hann de heter Tanja og Potin [:D] snille og barnevennlige :) perfekte hunder for oss :) så har vi en sterilisert jentepus som heter Dolly :) fineste dyra ever :)

har alltid hatt masse dyr :) så lenge det lar seg gjøre, synes jeg unger har godt av å vokse opp med dyr :)

jeg har 2 katter... en oransj/rød hannkatt som bor hos foreldrene mine og en grå/hvit jente pus som bor hos oss <3 han er 14 år og hun er 1 år [:)]

her et bilde av jente pusen[:)]

Så gøy å se at det er noen som har kaniner,hehe.

Trodde det var husdyr som var "ut" hehe [8D]

Spør du meg,så er det UNDERVURDERTE dyr altså.

Vår kanin er utrolig sosial,dog så tror jeg han er litt trassete om dagen,men uansett hehe.
Han STOR koser seg når han får være hos oss i sofaen,dytter til oss med nesen,legger seg ned å kulern,å han ELSKER å bli gredd,hehe.(han har MYE pels,hehe)

Jeg har ei tispe på litt over ett år. blandingshund[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

vi har en nydelig hankatt (kastrert) på 1 år og 8 mnd. Han heter Findus Grønne Erter ;-) Døpt av min bonusdatter.
Nå ønsker vi oss en hund. Forelsket oss i labradoren til min bror og fruen. En fantastisk hund! men der er så mange flotte raser... lyst på maaange! Har stort hus og hage, så vi får se når det evt kommer en hund i hus :-) Enn så lenge så er Findusen sjefen ;-) mest bortskjemte pusen jeg vet om.

vi har to katter som fortiden bor hos svigerforeldrene våre.. Men i oktober tar vi over huset og regner med kattene kommer i hus rundt jul eller noe! [:D]

Ingen dyr på oss, bor i leilighet som ikke er veldi praktisk for dyr.
Men når vi får byggd oss hus vil jeg veldi gjerne ha en hund eller katt [:)]

Har ei blandings tispe på snart 3 år og ei Amerikansk Bulldog tispe på 7 mnd. :D
Her blir det oppdrett av sist nevnte :D

Vi har noen enorme hybelkaniner som bare tar over leiligheten... Formerer seg i rekordfart...

En hannkatt på snart 5 år [:D]

Oi vet ikke helt hvor jeg skal starte med å telle her..

4 katter: 2 korthåra og 2 langhåra.
3 Hunder
2 Hester
En hel gjeng med kyr og 4 gull fiska

Så å si mye å holde styr på =)

Har en Parson Russell Terrier gutt på snart 2 år, en Border Collie på snart 1 år, masse fisk, en kaldblodshoppe, et dyr jeg visst ikke får snakke så høyt om[8|] og snart et par kaniner :-)

Har tidligere hatt:
* 6 hester
* 3 hunder
* 1 kanin

2 katter. Mia og Sirkeline

Back
Topp