Har dere bestilt babypakker?

Anbefaler deg å undersøke litt selv før du påstår at noen gir ut feil informasjon. det står på remas egne nettsider at du ikke får to pakker selv om du venter tvillinger. Hva de enkelte kjøpmennene velger å gjøre for sine kunder når de spør i butikken får være opp til dem. Men rema som kjede sier nei til 2 pakker til tvillinger.

Det er ikke riktig at de ikke gir ut til tvillinger. Så jo det blir egentlig feilinformasjon. Men det er ikke så nøye, så lenge en får noe så bør det være bedre enn ingenting:happy: :happy:
 
Hva får man i en sånn pakke? Vi har gått for tøybleier så trenger ingen engangs, vi har også vaskekluter og babyolje så føler vi har alt vi trenger... men blir jo usikker Kanskje det er lurt å ha engangsbleier når vi skal på tur for eksempel, så kanskje lurt å ha en sånn pakke fra Rema? Kjenner det kan være fint med tips
 
Hva får man i en sånn pakke? Vi har gått for tøybleier så trenger ingen engangs, vi har også vaskekluter og babyolje så føler vi har alt vi trenger... men blir jo usikker Kanskje det er lurt å ha engangsbleier når vi skal på tur for eksempel, så kanskje lurt å ha en sånn pakke fra Rema? Kjenner det kan være fint med tips
Her er link til det du får i rema sin: https://www.rema.no/babypakkebestilling/

Kiwi sin var ganske lik, men trur også det var med nokre skeier til å mate babyen, samt bind og truseinnlegg. Trur ikkje det var såpe i den.
 
Hva får man i en sånn pakke? Vi har gått for tøybleier så trenger ingen engangs, vi har også vaskekluter og babyolje så føler vi har alt vi trenger... men blir jo usikker Kanskje det er lurt å ha engangsbleier når vi skal på tur for eksempel, så kanskje lurt å ha en sånn pakke fra Rema? Kjenner det kan være fint med tips
Likte Skoringen sin. Fikk en koseklut, en ball og gode sokker:) ikke overfyllt eske akkurat, men syns den var veldig koselig.
 
Hva får man i en sånn pakke? Vi har gått for tøybleier så trenger ingen engangs, vi har også vaskekluter og babyolje så føler vi har alt vi trenger... men blir jo usikker Kanskje det er lurt å ha engangsbleier når vi skal på tur for eksempel, så kanskje lurt å ha en sånn pakke fra Rema? Kjenner det kan være fint med tips

Skoringen sin har helt andre ting i. Sokker, ball og koseklut, så den kan du jo uansett hente? ^^,

Vi har også tenkt å prøve tøybleier, men har hentet gratispakkene fra rema1000, kiwi og apotek 1 allikevel. Da får vi noen bleier i str 1 og 2 i små pakker vi kan ha i bakhånd ved behov, tenkte vi. Vi er også førstegangsforeldre og førstegangs på tøy, så vi har tenkt at vi ikke stresser med å starte med tøy med en gang, førsteprioritet er å bli kjent med baby og ny tilværelse, så kjekt med engangs til det og. ^^, Får også vaskepulver, matskjeer, prøvetube på Bepanthen (som kan brukes med tøybleier, såvidt jeg har forstått), smokker osv. :)
 
Likte Skoringen sin. Fikk en koseklut, en ball og gode sokker:) ikke overfyllt eske akkurat, men syns den var veldig koselig.
Får se om vi kan få tilsendt i posten, vi har ikke Skoringen her vi bor Eller hente ut når vi er på reise for ekstra UL-undersøkelse (magen har vokst for mye her ).
 
Skoringen sin har helt andre ting i. Sokker, ball og koseklut, så den kan du jo uansett hente? ^^,

Vi har også tenkt å prøve tøybleier, men har hentet gratispakkene fra rema1000, kiwi og apotek 1 allikevel. Da får vi noen bleier i str 1 og 2 i små pakker vi kan ha i bakhånd ved behov, tenkte vi. Vi er også førstegangsforeldre og førstegangs på tøy, så vi har tenkt at vi ikke stresser med å starte med tøy med en gang, førsteprioritet er å bli kjent med baby og ny tilværelse, så kjekt med engangs til det og. ^^, Får også vaskepulver, matskjeer, prøvetube på Bepanthen (som kan brukes med tøybleier, såvidt jeg har forstått), smokker osv. :)
Ja, godt å ha litt bleier i tilfelle behov tenker vi også så gull med disse pakkene Nå har jeg hentet fra Rema så må jeg se om vi i det hele tatt har Kiwi i nærheten Bor litt øde vi, men må på UL som er to timers reise til. Kanskje vi får hentet ut fra Kiwi og Apotek1 da, samt Skoringen Det hadde vært gull. Lykke til med tøybleier til dere også, veldig spennende å prøve ut. Vi får dekket 1000,- her vi bor så kan anbefale dere å sjekke med renovasjonen der dere bor, om dere får dekket noe- om dere ikke allerede har gjort det da
 
Ja, godt å ha litt bleier i tilfelle behov tenker vi også så gull med disse pakkene Nå har jeg hentet fra Rema så må jeg se om vi i det hele tatt har Kiwi i nærheten Bor litt øde vi, men må på UL som er to timers reise til. Kanskje vi får hentet ut fra Kiwi og Apotek1 da, samt Skoringen Det hadde vært gull. Lykke til med tøybleier til dere også, veldig spennende å prøve ut. Vi får dekket 1000,- her vi bor så kan anbefale dere å sjekke med renovasjonen der dere bor, om dere får dekket noe- om dere ikke allerede har gjort det da

Får støtte vi og - hurra! Vesla må bare bli født først før vi kan søke ^^,
 
Skal til Trondheim imorgen, og skulle bestille fra Skoringen, og så står det bare en hyggelig beskjed om at det ikke er mulig og bestille nå, men at det snart vil være mulig igjen eller no. :rolleyes: Ja, det blir vel så snart jeg er hjemme og langt unna en fysisk butikk igjen da! :bored:
 
Har bestilt fra Kiwi og Apotek1. Og fra bokklubben. Sistnevnte så får man gavekort på 2000,- og må bare huske på å avbestille bøker man ikke skal ha. Ingen kjøpsplikt. Men - jeg brukte da gavekortet på bæremeis



kunne du bestille fra bokklubben før barnet var født?:)
 
Bare vær obs på at rema har hentefrist på 30 dager på sine produkter i "Æ" appen. Da jeg registrerte det så så jeg ikke dette og nå er den pakken mistet. Synes det er vanvittig dårlig av Rema og ha så kort tid. Alle andre har jo på mndsvis etter termin også. Min feil dette da, men får bare sende mannen ut på handlerunde da og få det med seg.
 
Noen som vet hvordan man får bestilt den fra farmasiet? Fikk lagt den til med en link tidligere, men fikk ikke bestilt den da og nå finner jeg den ikke igjen
 
Noen som vet hvordan man får bestilt den fra farmasiet? Fikk lagt den til med en link tidligere, men fikk ikke bestilt den da og nå finner jeg den ikke igjen
https://www.farmasiet.no/kampanje/70863/utvalgte-varer-til-nybakte-foreldre?bestseller=vaare-bestselgere-til-vask-og-stell-av-baby

Du som babyverden-medlem får mulighet for å kjøpe disse produktene til halv pris. Bruk i dette tilfellet kjøpsknappen på produktet til venstre. Når du kommer til handlekurven legger du inn rabattkoden som du har fått tilsendt når du meldte deg på Farmasiets nyhetsbrev gjennom tilbud i babyverden-appen, Gravid og Barn, og 50% blir trukket fra i kassen.
 
Skulle endelig bestille Skoringen sin babypakke nå i helgen. Men så fant jeg følgende beskjed:
"Vi har midlertidig stengt for å bestille babypakker. Vi vil åpne igjen så snart som mulig".
 
Back
Topp