Har dere bestilt babypakker?

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Har bestilt fra Kiwi og Apotek1. Og fra bokklubben. Sistnevnte så får man gavekort på 2000,- og må bare huske på å avbestille bøker man ikke skal ha. Ingen kjøpsplikt. Men - jeg brukte da gavekortet på bæremeis
 
Jepp. Hentet fra rema. Apotek og kiwi.
 
Har hentet fra Apotek1 og Rema 1000 :)
 
Må man gjøre noe spesielt i forkant av å få disse pakkene? Apotek1 har jeg fått en kode på på appen mener jeg
 
Rema 1000, Kiwi og apoteket
 
Må man gjøre noe spesielt i forkant av å få disse pakkene? Apotek1 har jeg fått en kode på på appen mener jeg

Bare ikke trykk "bruk kupong" eller noe, for den varer i kun 10 sek. Så ha den klar og så trykker de i kassa. Jeg dret meg ut på det nemlig :hilarious:
 
I morgen skal jeg hente ut den fra kiwi og på tirsdag så skal jeg hente rema 100 sin og den fra apoteket. Blir også skoringen sin da om jeg har tid/orker:)
Kjøpte den fra bokklubben i vinter for da fikk jeg med easy grow vognpose med forlenger til 1000kr så fikk spart litt penger på det, så nå har vi to av den posen:D

Jeg synes vi er ganske heldige som får sånne pakker og veldig greit at det er bruksvarer:)
 
Vi har hentet på rema og kiwi, og tenkte å hente på apotek 1 i morgen. Mannen fikk hente på rema, det var ikke noe problem :)
 
Jeg synes helt ærlig det er litt ... ikke helt greit... å hente ut to pakker fra samme sted jeg..
Hvorfor det da? Googlet både rema og kiwi kjapt, står ingenting om max 1 per familie eller noe lignende. Kiwi ser ut til å oppfordre begge (mor og far) til å bli medlem i deres klubb, så får begge motta. Legger ved bilde.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200524-154134_Chrome.jpg
    Screenshot_20200524-154134_Chrome.jpg
    28,4 KB · Visninger: 60
Back
Topp