Vi var godt i gang med guttenavn debatt i heimen, og var langt ifra enige. Men her kommer det jente, så da har vi hatt navnet klart lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Florian er veldig fintFlorian hvis det er en gutt og Vera hvis det er en jente. Pappa er albansk og jeg er Islandsk så måtte finne noe som passa for begge landa
Får en jente så blir nok Vera Men Florian blir garantert brukt hvis vi får gutt en gang!Florian er veldig fint
Godt man er forskjellige! Som barnehagelærer kommer jeg over mange forskjellige navn, men jeg blir vant til alle sammen og mange av de er navn som hersker langt oppe i navnetoppen et par år senere. Navetrenden forandrer seg og noen må jo være først ute, sånn er det bare. Det finnes utrolig mange fine navn å velge mellom Jeg er helt sikker på at folk en gang i tiden syns Nikolai var et moderne og kanskje til og med "stygt" navn, fordi de ikke var vant med det.Mine to skal mest sannsynlig hete Karoline og Nikolai.
Jeg synes det verserer utrolig mange "stygge" navn - hvorfor skal alt være så spesielt. Tenk på ungen som skal leve med navnet!
Gratulerer, så moro! Tvillinger virker så koselig! Særlig for tvillingene selv!Ja, en av hver :-D
Siri og Iver?Synes det er veldig vanskelig. Vi har jo Ida og Even fra før, så må ha noe som passer til det. Og siden vi ikke vet kjønn, må vi ha ett av hver. Føler vi er milevis unna en løsning!