gravidlykke19
Glad i forumet
Godt vi er flernei... finner ikke noe jentenavn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flernei... finner ikke noe jentenavn...
Ååå, Vera har vært min favoritt siden evigheten siden, det er så nydelig! BF har lagt ned veto mot det dessverre, han er så lite spennende hva gjelder navn håper dere får en jente så navnet kan bli brukt <3Florian hvis det er en gutt og Vera hvis det er en jente. Pappa er albansk og jeg er Islandsk så måtte finne noe som passa for begge landa
Jaaaa... Synes det er vanskelig.. Haha :OGodt vi er fler
Sånn er det hos oss også.. Blir nok bare lillesøsterHar ikke peiling. Ser for meg at ungen blir navnløs
Veldig vanskelig også ! Hadde gutte navn klart, men skjuler seg ei lita jente i magenJaaaa... Synes det er vanskelig.. Haha :O
jeg også...trodde dette ble gutt.. hadde det såå på mage følelsen, men var vist ei jente.. så da ble det tomt for ider.. hahaVeldig vanskelig også ! Hadde gutte navn klart, men skjuler seg ei lita jente i magen
Så fine navn!!Ønsker et ganske enkelt, kort navn.
Liker godt navn som Simen, Iver, Emil, Magnus, Henrik, Even osv..
Flotte navn venter du tvillinger?Mine to skal mest sannsynlig hete Karoline og Nikolai.
Jeg synes det verserer utrolig mange "stygge" navn - hvorfor skal alt være så spesielt. Tenk på ungen som skal leve med navnet!
Ja, en av hver :-DFlotte navn venter du tvillinger?
Gratulerer med tvillinger i magen Da er vi ihvertfall 3 her inne som venter tvillingerJa, en av hver :-D
Vi er heldige!! Synes det er veldig stor stas og gleder meg masseGratulerer med tvillinger i magen Da er vi ihvertfall 3 her inne som venter tvillinger