Har dere bestemt

Hvis det blir en jente så har vi mange alternativer, men om det blir en gutt (noe vi tror) så har vi ingen navn. Synes guttenavn er vanskelig, og føler alle i nærheten heter det som er fint :rolleyes:
 
Har ikke bestemt enda, da vi desverre har veldig forskjellige meninger rundt navn! Men blir nok enige tilslutt :D
 
Så dumt, vi tenke og på Wiliam og Lucas, men Matheo er vell det eneste vi begge er enige i :p
Han vil at han skal hete luckas, men jeg syntes det er så mange som heter det! Var jo tross alt det mest brukte guttenavnet i norge i 2014, og syntes det er mange som har valgt det i år også.. Heldigvis lenge til han kommer, så vi har god tid til å tenke på :D
 
Står mellom Eah, Adeleine og Aria til jente, og Nathaniel, Aaron, Ari eller Abel til gutt. Skal på ny ul når jeg er 22+1 (ca to uker til) og da får vi forhåpentligvis vite kjønn så vi kan utelukke noen av navnene :D
 
Hvis det blir en jente så har vi mange alternativer, men om det blir en gutt (noe vi tror) så har vi ingen navn. Synes guttenavn er vanskelig, og føler alle i nærheten heter det som er fint :rolleyes:
Hva syntes du er fine guttenavn då?
 
Eg liker mange fine navn.... Mannen e heilt i andre skalaen øve ke eg syns e fint :signs003

Uff... Han like tradisjonelle /gamle navn som Odd, Ole, Bernt, Jan, Gunvald..... Han vil kalla opp?!Eg spyr... Hahaha!!
Eg tenke han ska få tenka på det ei stund før eg komme med mine navn. Jentenavnå han foreslo huske eg ikkje enn gong, så uaktuelle var dei!

Eg like Ellinor, Mathea, Live, Maiken og Alette i jentenavn...
Guttanavn Erlend (som dessverre ikkje e aktuelt) Henrik og Matheo....

:Heartred:Heartblue
 
Back
Topp