Har dere begynt på julegavene?

Seint ute for min del i år! Er ferdig med 4.. Og strikker som en gal for å rekke alle de planene jeg har der! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg elsker å få strikkede gaver :) Eneste jeg klarer å strikke selv er skjerf (rett fram og tilbake) :P

Jeg har handlet 4 julegaver. Hver sin Frost genser til niesene mine og et etui med stativ/brett til Ipad til min lillesøster :) Ellers har jeg skrevet en liste med alle jeg skal kjøpe gave til, og forslag til hva jeg kan kjøpe til de forskjellige. Håper å få handla inn litt og litt, sånn at jeg slipper å handle alt i desember :)
Smart å skrive liste :) Fått inntrykk av at alt med Frost motiv er kjempepopulært hos jenter for tiden. Til barn synes jeg det er ganske lett å finne ting, verre med mann, foreldre/svigers.

Jeg ha handlet litt på br sitt 25% salg sist helg, så jeg har noen gaver på vei ja, men felles for de fleste er at det er ikke hele gaven. Jeg gi unger ei nær familie ofte en kombigave, noe klær og noe leker, jeg er en sucker for å gi bort ulltrøyer f.eks.

Men det er mye igjen enda, ja
Godt å ha fått startet hvertfall :)

Er godt i gang, og har planlagt mesteparten av det jeg ikke har kjøpt enda :) Inne på høytidsforumet er det mange tråder med tips til gaver til foskjellige personer :)
Takk for tipset! Må ta meg en tur innom der :)

I år blir det lettvint med gaver, de fleste får babybilder ;)
Så er bare noen få andre gaver å tenke på! Når vi skal gi til niesene spør jeg bare mammaen hva hun syns de skal få :)
Babybilder er alltid koselig å få :)

Ferdig med 3. Og har skrevet liste på resterende ;)
Jeg også burde skrive liste til de jeg ikke har kjøpt til, men kommer liksom ikke på noe :P

Har ikke begynt enda, og stresser ikke med det. Venter til jeg får høre litt mer hva folk ønsker seg sånn at jeg kan kjøpe noe jeg vet de blir glad for å få. Har dessuten selv fått en del julegaver som er kjøpt i utlandet eller på salg tidlig på året, og da får man ikke bytta det :-/ Kjedelig å få noe som bare havner i et skap :-( Her kommer alle med masse gaveønsker når det nærmer seg, så da er det bare å shoppe i vei :)
Det er sant. Man bør være ganske sikker når man kjøper gaver så tidlig for det er kjedelig om det bare blir lagt i skapet. Vanskelig å få gaveønsker her i gården. Alle sier bare at de ikke vet :/

Vi skal handle en del til tantebarnene når vi er i Thailand i november :) der selger de mye disneyklær som man ikke får kjøpt her, har slått ann hvert år :) det var ett år vi ikke hadde kjøpt det, og da ble de skuffet ;)
Det jeg elsker med utlandet også. For 2 år siden var vi i Florida og da fikk vi tak i sinnsykt mye klær, skolesaker og diverse med disneymotiv til en billig penge :)

Er ferdig med kalendergavene, ungene i barnehagen og nesten alle ungene i familien. Ellers er det meste planlagt. Tanter og onkler pluss søskenbarna som er naboer rundt her får en hjemmebakt julehilsen, skal strikke sjal til søstrene mine, besteforeldrene får kopper med bilde av vesla på og tekst av typen "verdens beste mormor", og de voksnere søskene får antakelig gaver av typen rosendahl og slikt. Det er veldig få gaver jeg har null tanker om. :)
Høres deilig ut å være så sikker på hva som skal kjøpes og gies :)

Ferdig med nesten halvparten.. men har termin om 27 dager så jeg gjør mye nå. Aldri i livet om jeg drar noen uker gammel baby på julegaveshopping. Den tida skal vi kose oss hjemme :)
Det forstår jeg veldig godt :)

Jeg er nesten ferdig, for en gangs skyld! :p har kjøpt mumikopper til noen av barna, sengesett til søsteren min, knivsett til noen venner, pen servise til svigermor også skal jeg å ta bilde av barna hos fotograf nå snart. Så blir gitt bort noen bilder til jul :)
Høres ut som noen flotte gaver :)

Smart å skrive liste :) Fått inntrykk av at alt med Frost motiv er kjempepopulært hos jenter for tiden. Til barn synes jeg det er ganske lett å finne ting, verre med mann, foreldre/svigers.

Ja jeg syns det er lettere med liste sånn at jeg har en viss anelse om hva jeg skal kjøpe til de forskjellige :) Frost har jo tatt helt av :D jeg jobber i bhg, og jeg hører om frost og let it go sangen sikkert 100 ganger om dagen :P Barn er som regel ganske lett å kjøpe til ja, verre med de voksne som "har alt" :P

Ja jeg syns det er lettere med liste sånn at jeg har en viss anelse om hva jeg skal kjøpe til de forskjellige :) Frost har jo tatt helt av :D jeg jobber i bhg, og jeg hører om frost og let it go sangen sikkert 100 ganger om dagen :p Barn er som regel ganske lett å kjøpe til ja, verre med de voksne som "har alt" :p
Hehe :) Kan tanke meg du hører den sangen ofte ja. I vår slekt er jentene hekta på frost og monster high, mens guttene er hekta på angry birds og teenage mutant ninja turtles :)

Høres deilig ut å være så sikker på hva som skal kjøpes og gies :)

Er som regel ikke så vanskelig. De jeg hater å kjøpe til er brødrene mine, for eksempel. Gutter/menn er så vanskelig. Og pappa, for han liker bare ting som er nyttig og ikke for dyrt.

Er som regel ikke så vanskelig. De jeg hater å kjøpe til er brødrene mine, for eksempel. Gutter/menn er så vanskelig. Og pappa, for han liker bare ting som er nyttig og ikke for dyrt.
Synes alltid det er vanskelig å kjøpe til foreldrene mine/svigers også mannen min. Han liker ikke noen form for smykker, ringer, klokker eller noe sånt. Alt går i datagreier som jeg ikke har peiling på og som er vanvittig dyrt. Vurderer å bare kjøpe en del klær til han i år. Han har hatt alle t-skjortene sine inn i tørketrommelen så de er krympet og nesten alle er for korte :P

Har ikke begynt sånn direkte, men Bhg bildene av storesøster var kjempefine, så tenker det er en del i familien som skal få innrammet bilde til jul! :)

Back
Topp