Har dere begynt på julegavene?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg bruker allttid å være veeeldig tidlig ute med julegaver. I fjor var jeg faktisk helt ferdig i august. Dette fordi jeg kjøper mye når jeg er på ferie eller når jeg ser det er tilbud. Har alltid i tankene hvem det kan passe til når jeg ser noe på tilbud og da kjøper jeg og har liggende til bursdag eller jul.

I år er jeg mye tregere ute, kanskje fordi jeg ikke har vært på noen ferie. Har så langt sikret 3 gaver. To av nevøene mine (7 og 10 år) får sengesett (angry birds og teenage mutant ninja turtles), mens ene niesa mi på 6 år får et sett med 3 puslespill i forskjellige motiv fra Frozen. Ellers har jeg ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.

Har dere begynt, og hva har dere kjøpt?
 
Jeg har begynt å kjøpe :) kun kjøpt klær til venninner og familie. Og puslespill til tanteungene mine :) deilig å være i gang med julegavene, slipper å bli så mye i desember !
 
Jeg har ikke fått ordna ennå, men blir nok forever living produkter til de fleste ;)
Er jo noe som passer for alle der <3
 
Jeg har begynt å kjøpe :) kun kjøpt klær til venninner og familie. Og puslespill til tanteungene mine :) deilig å være i gang med julegavene, slipper å bli så mye i desember !
Ja, å handle i desember er noe av det værste jeg vet så prøver alltid å unngå det. Også føler jeg at jeg nyter julestemningen så mye mer når jeg slipper å stresse over handling og planlegging.
 
Jeg har ikke fått ordna ennå, men blir nok forever living produkter til de fleste ;)
Er jo noe som passer for alle der <3
Veldig mye fint der :) Jeg er avhengig av heat-lotion. Eneste som hjelper mot hodepinene mine ;)
 
Ja, å handle i desember er noe av det værste jeg vet så prøver alltid å unngå det. Også føler jeg at jeg nyter julestemningen så mye mer når jeg slipper å stresse over handling og planlegging.

Nå handler jeg litt i desember også... Hører til tradisjon det :) men stresser ikke, koser meg i butikkene og hører julemusikk ❤️
 
Desember da bare koser jeg meg med baking og pynting, åpning av julemarked og tenning av julegran i byen. Orker ikke inn på butikker med mye kø :)
 
Seint ute for min del i år! Er ferdig med 4.. Og strikker som en gal for å rekke alle de planene jeg har der! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har handlet 4 julegaver. Hver sin Frost genser til niesene mine og et etui med stativ/brett til Ipad til min lillesøster :) Ellers har jeg skrevet en liste med alle jeg skal kjøpe gave til, og forslag til hva jeg kan kjøpe til de forskjellige. Håper å få handla inn litt og litt, sånn at jeg slipper å handle alt i desember :)
 
Jeg ha handlet litt på br sitt 25% salg sist helg, så jeg har noen gaver på vei ja, men felles for de fleste er at det er ikke hele gaven. Jeg gi unger ei nær familie ofte en kombigave, noe klær og noe leker, jeg er en sucker for å gi bort ulltrøyer f.eks.

Men det er mye igjen enda, ja
 
Nei, ikkje begynt enda. Blir vel i starten av desember tror eg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har begynt å kjøpe litt, men viktigst: begynt å lage en plan på hvem som skal få og hva
 
Er ca halvferdig. Alle utenom gubben og ungene får hovedsaklig strikka gaver.
 
Er godt i gang, og har planlagt mesteparten av det jeg ikke har kjøpt enda :) Inne på høytidsforumet er det mange tråder med tips til gaver til foskjellige personer :)
 
Back
Topp