Har dere begynt på julegavene?

Har begynt. Er vel ferdig med 6 gaver...så har mye igjen:-p satser på og få unna det meste i november...:)

Ferdig med 3. Og har skrevet liste på resterende ;)

Har strikket ferdig et par gaver, men får se hvor mye jeg rekker der.
Har ellers kjøpt inn et par småting til to venninner jeg kjøper til. Men mangler litt der også.
Ellers mangler jeg omtrent alt. Begynt å tenke på det, da :)

Har ikke begynt enda, og stresser ikke med det. Venter til jeg får høre litt mer hva folk ønsker seg sånn at jeg kan kjøpe noe jeg vet de blir glad for å få. Har dessuten selv fått en del julegaver som er kjøpt i utlandet eller på salg tidlig på året, og da får man ikke bytta det :-/ Kjedelig å få noe som bare havner i et skap :-( Her kommer alle med masse gaveønsker når det nærmer seg, så da er det bare å shoppe i vei :-)

Jeg ble ferdig i september jeg :D *føler meg litt flink*

Vi skal handle en del til tantebarnene når vi er i Thailand i november :) der selger de mye disneyklær som man ikke får kjøpt her, har slått ann hvert år :) det var ett år vi ikke hadde kjøpt det, og da ble de skuffet ;)

Er ferdig med kalendergavene, ungene i barnehagen og nesten alle ungene i familien. Ellers er det meste planlagt. Tanter og onkler pluss søskenbarna som er naboer rundt her får en hjemmebakt julehilsen, skal strikke sjal til søstrene mine, besteforeldrene får kopper med bilde av vesla på og tekst av typen "verdens beste mormor", og de voksnere søskene får antakelig gaver av typen rosendahl og slikt. Det er veldig få gaver jeg har null tanker om. :)

Ferdig med nesten halvparten.. men har termin om 27 dager så jeg gjør mye nå. Aldri i livet om jeg drar noen uker gammel baby på julegaveshopping. Den tida skal vi kose oss hjemme :-)

Er ferdig med noen, planlagt noen og grubler på noen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har startet iom at formen er veldig varierende

Jeg PLANLEGGER ikke gaver jeg

Jeg KJØPER dem.

Kjøpte en i dag, bøker på tilbud er fint :)

Jeg er nesten ferdig, for en gangs skyld! :p har kjøpt mumikopper til noen av barna, sengesett til søsteren min, knivsett til noen venner, pen servise til svigermor også skal jeg å ta bilde av barna hos fotograf nå snart. Så blir gitt bort noen bilder til jul :)

I tankene mine hvertfall:) blir nok kalender med bilder av barnebarn til besteforeldre;)

I år blir det lettvint med gaver, de fleste får babybilder ;)
Så er bare noen få andre gaver å tenke på! Når vi skal gi til niesene spør jeg bare mammaen hva hun syns de skal få :)

Har ikke begynt enda, stresser heller ikke :) har skrevet en liste over hva som skal kjøpes inn,vi tar det ila november.

Back
Topp