Har dere begynt med redebygging?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Veldig tidlig enda, men merket at vi her i huset får litt ekstra «tidspress» på oss med tanke på å få ferdig diverse prosjekter. Har dere merket noen tendenser til «nesting» enda? :joyful:
 
Heller motsatt - føler huset støver ned og hagen gror igjen, jeg orker ikke å ta i noe tak akkurat nå :p Men det kommer seg vel :)
 
Planleggingen er iallefall begynt! Der overrasket mannen med «vi trenger jo bytte bil» og vi må få sette inn en dør og bytte vindu der det blir babyens rom. Så regner med vi kommer oss i mål ;)
 
  • Liker
Reactions: LSB
Har en del prosjekter som vi skulle blitt ferdig med først, ja...:p Fikk plutselig litt dårlig tid!:hilarious:
 
Vi har kjøpt hus etter vi fant det ut, så har vertfall sørget for å få flere soverom :hilarious:
 
Føler at jeg er der, men mannen min er ikke helt der enda. Han vurderer ny jobb, da. Muligens en som han har utdannelse innenfor. Vi får se hva som skjer. Jeg tror nok vi må flytte på oss for at han skal få en jobb han er utdannet innenfor. Det er vanskelig.
 
Absolutt ikke! Må få nytt hus før denne babyen blir født :hilarious:
 
Niks! Alt for tidlig. Kanskje vi starter etter jul. Det som er tenkt som barnerom er rosa, men vet ikke om vi gidder å pusse opp det før til sommeren. Babyen kommer til å sove inne hos oss lenge uansett.
 
Vi har stort hus fra 80tallet. Vi har renovert mye, men nå må vi skifte punkterte vinduer på det som skal bli barnerom :) I tillegg skal jeg gå gjennom sånn sjekkliste/sikkerhetsliste som er viktig når det kommer små i hus..
 
Vi bygget nytt hus som var ferdigstilt i desember :) da var det i tankene at det skulle komme en liten en. Vi må derimot kjøpe ny bil :p også er alt etter de eldste solgt bortsett fra klær og noen småting. Men jeg vet hva jeg trenger og ikke. Så er ganske avslappet sånn sett :)
 
Vi har begynt å tenke litt på hvordan vi skal innrede soverommet vårt for å få plass til baby og babyens ting, også grubler jo jeg på alt mulig som vognvalg, om vi skal ha lekegrind på stua, hvor babyen skal sove når vi er ferdige med samsoving (som er mange år frem i tid), hvor vi skal ha stellebord og slike ting. Men det gjorde jeg før jeg ble gravid også.
 
Her skal mellomste flytte til nytt rom når mini kommer. Kjenner jeg klør litt i fingrene etter å sette i gang prosessen alleredexsmile9 men er veldig tidlig ennå hehe. Og har veldig lyst å kjøpe seng og annet utstyr vi trenger, men har i utgangspunktet bestemt meg for å vente til etter oul. Men det blir vanskelig.
 
Har i tidligere svangerskap latt denne redebyggingen ta helt overhånd og solgt oss fra hus og hjem:p:rolleyes::joyful:
Så fikk beskjed av mannen at nå når babyen var et faktum, skulle hus og bil være som det er:cool:

(det må sies at jeg har solgt hus og bil i to svangerskap så forstår at han er lei:p)
 
Føler meg veldig truffet her:hilarious: har allerede sett på nytt hus og bil, selv om det vi har er helt greit en stund.
 
Er i full gang med oppussing (uavhengig av baby) og har en lang rekke med ting vi skulle/skal ha gjort. Storebror skal få nytt rom, (og på sikt skal vel lillebrøster inn på det som nå er storebror sitt rom), og dessuten skal vi bygge et nytt bad oppe, og en masse andre greier. Føler plutselig at vi fikk en deadline nå, og det stresser meg litt. Ingen krise om storebror sitt rom ikke er klart før neste sommer, minstemann skal jo sove inne hos oss frem til det uansett. Men grøsser av tanken på å komme hjem med en nyfødt til et hus i kaos og med bare et gammelt, nedslitt bad i kjelleren for hele familien. Så nå må vi (aka mannen) virkelig stå på de neste månedene!
 
  • Liker
Reactions: LSB
Back
Topp