Har dere begynt med redebygging?

Holder på med litt opprydding her og der, men ikke satt igang noen store prosjekter. Blir nok mer når det nærmer seg :happy:
 
Heller motsatt - føler huset støver ned og hagen gror igjen, jeg orker ikke å ta i noe tak akkurat nå :p Men det kommer seg vel :)


Enig! Aaaalt for slepphendte for tiden. Føler tiden står litt stille her hjemme. Blir gjerne bedre når jeg har fått vært på TUL og føler dette er ekte:D
 
Nei. Er på jobb om dagen, og legger meg samtidig som småen hver kveld. Himla trøtt. Mye jeg skulle ha gjort, men satser på at andre trimester blir bedre...
 
Ja egentlig, vi skal bygge på nesten 90 kvm over to etasjer innen april :rolleyes::wacky:
Stressa! Nytt babyrom, nytt kjøkken og nytt bad. Skal på Ikea til helga, blir nok med litt babystæsj haha!
 
Vi har to soverom oppe og et soverom i kjelleren, og kjenner jeg begynner å «stresse» med hvordan vi skal gjøre det. Mannen nekter at vi flytter ned og mener storesøster flytter - men det nekter jeg :p Så vi tenker nestemann kan ligge inn til oss en god stund, og mulig de da kan sove på samme rom om nestemann arver sovehjerte til pappan og storesøster ;) Vi får se!
 
Ikke begynt enda, har nettopp flyttet inn i nytt hus, fant ut at jeg var gravid etter vi hadde kjøpt nytt, så sitter å tenker litt på hvilke farge jeg skal male rommet, men tror babyen kommer til å sove på rommet vårt en stund :D
 
Har såvidt fått pakka bort fra nr.1:hilarious::hilarious: så det er bare å finne frem tinga igjen! Nye spiren blir å ligge på vårt rom, og storebror har akkurat flyttet inn på sitt rom! Så vi har god tid på å få pussa opp et nytt barnerom! Vi gjør nok ikke det før en god stund etter fødsel:happy:
 
Back
Topp