Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt bestemt, men blir nok et jentenavn på M. Storebror heter Theodor så må være noe som passer sammen med det. Kom gjerne med forslag.
Andrea, Linnea, Christiane, evnt Emilie/a eller Amelia/eIkke helt bestemt, men blir nok et jentenavn på M. Storebror heter Theodor så må være noe som passer sammen med det. Kom gjerne med forslag.
Vi har tenkt på Henrik, Samuel, Jakob og Ailo. Synes alle er fine bra vi har noen mnd igjen på å bestemme oss. Hva synes dere er finest av de navnene?
JakobVi har tenkt på Henrik, Samuel, Jakob og Ailo. Synes alle er fine bra vi har noen mnd igjen på å bestemme oss. Hva synes dere er finest av de navnene?
Jakob! Det er et av de fineste guttenavnene jeg vet om. Dessverre var ikke mannen enig.Vi har tenkt på Henrik, Samuel, Jakob og Ailo. Synes alle er fine bra vi har noen mnd igjen på å bestemme oss. Hva synes dere er finest av de navnene?
Vi sleit lenge med navn.
Et par av barna var navnløse noen dager etter fødselen
Mitt råd er å ikke dele det med alle før fødselen.
Jeg opplevde at 'mitt' jentenavn ble 'stjålet' av nær venninne.
Viste ho at dere hadde planer om å bruke akkurat det navnet???Ei studievenninne av meg har tatt mitt navn. Hun skal ha 1 mnd før! Fatter ikke at det går an