Har dere begynt å tenke på

Tror det blir en navnløs lillebror her i huset! Jeg liker Liam og Marcus, mannen er slettes ikke enig men heller ingen forslag.... storesøster mener baby bare skal hete lillebror så godt vi har litt tid på oss enda! :P

Ikke helt bestemt, men blir nok et jentenavn på M:). Storebror heter Theodor så må være noe som passer sammen med det:). Kom gjerne med forslag:).

Vi har ikke noen navn enda! Guttenavn var vi helt blank på, men finner vel noe vi liker til slutt ;)

Ikke helt bestemt, men blir nok et jentenavn på M:). Storebror heter Theodor så må være noe som passer sammen med det:). Kom gjerne med forslag:).
Andrea, Linnea, Christiane, evnt Emilie/a eller Amelia/e

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Lillebror skal hete Are :) Har Siri som backup om ul skal være feil. Kunne godt tenkt meg Amelie men det er desverre tatt i slekten.

Vi har ikke bestemt noe, ingenting vil være bestemt før baby kommer. Men skal være langt siden vi begge har lange navn

Vi har tenkt på Henrik, Samuel, Jakob og Ailo. Synes alle er fine bra vi har noen mnd igjen på å bestemme oss. Hva synes dere er finest av de navnene?

Vi har tenkt på Henrik, Samuel, Jakob og Ailo. Synes alle er fine bra vi har noen mnd igjen på å bestemme oss. Hva synes dere er finest av de navnene?

Jakob! Eller Henrik! :-)

Her ble vi enige i går. Vi har hatt et jentenavn planlagt i nesten 5 år, men jeg ville ha et mellomnavn i tillegg. Det sa mannen ja til i går så nå har vi det klart. Vi har et guttenavn i tankene i tilfelle kjønnsskifte på veien :)

Hvis det blir jente, skal hun få navnet til min mor, som døde når jeg var 13 hvis det blir en gutt, så har vi son ca blitt enige om ett.

Men jeg har sagt at når fødselen er overstått og vi endelig får sett nurket, og jentenavnet ikke passer, selv om det er min mamma, så finner vi et som passer :-) så det er ikke "skrevet i sten" egentlig, bare 99% :-)

Vi sleit lenge med navn.
Et par av barna var navnløse noen dager etter fødselen :)

Mitt råd er å ikke dele det med alle før fødselen.
Jeg opplevde at 'mitt' jentenavn ble 'stjålet' av nær venninne.

Vi sleit lenge med navn.
Et par av barna var navnløse noen dager etter fødselen :)

Mitt råd er å ikke dele det med alle før fødselen.
Jeg opplevde at 'mitt' jentenavn ble 'stjålet' av nær venninne.

En god venninne fortalte sin søster hva hun hadde ønsket som guttenavn hvis hun fikk barn, når storesøsteren hennes da fikk en sønn (hun fikk barn før min venninne), så tokk hun det navnet som venninnen min hadde sagt hun ville ha.... Hun reagerte kraftig på det, og det forstår jeg! Slikt gjør man bare ikke!

Ei studievenninne av meg har tatt mitt navn. Hun skal ha 1 mnd før! Fatter ikke at det går an :(
Viste ho at dere hadde planer om å bruke akkurat det navnet???

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Back
Topp