Har dere begynt å tenke på

tg

Glad i forumet
NAVN enda? Isåfall, hvilke? :-)

Er helt blank på navn, vi har snakket litt om det de siste dagene men er fortsatt ingen favoritter.. Er så vanskelig med navn synes jeg

Vi har funnet ut to guttenavn, men ingen jentenavn enda i tilfelle det blir det. :)
Vil ikke røpe navnene. ;)

Troor vi er rimelig enige om hva hun skal hete, med mindre det dukker opp et helt nytt nydelig navn ut av det blå :p

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Vi har hatt navn klart om det skulle bli jente i flere år :)
Vi får jente og hun skal hete Jenny, etter min farmor

Vi har jentenavn, og begynt å leite etter guttenavn men blir liksom ikke helt enige. Har ikke lyst å avsløre noe... hvertfall ikke før vi er helt sikre på om det er gutt el jente som holder til i magehula men blir et norrønt navn hvertfall.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

fant et jentenavn og et guttenavn når første var i magen. siden vi er så heldige å få en av hver var det ikke vanskelig med navn egentlig ;) selv om jeg kanskje kunne hatt flere navneforslag men det blei nedstemt :P

Ja. :-)
Men hemmelig enn så lenge! :-)

Har også begynt å tenke, og samboer mener vi er ferdig bestemte, men kan det alltids hende det dukker opp noe annet underveis. Har til gode å lese meg opp på Italienske navn (samboer er derfra) så kan være det vi nå har øverst på lista blir byttet ut hvis jeg finner noe enda finere. Uansett får hun svigermors fornavn som mellomnamn så vi må finne noe som passer til det navnet, og det er ikke så lett :)

Har gått gjennom navneboka og notert oss ti favoritter hver, men ikke kommet lengre foreløpig. Vanskelig og spennende.

Ja, og tror vi står igjen med to navn. Begge synes begge navnene er fine, men vi har vel en favoritt hver. Det er i alle fall ståa pr dags dato;) Emil og Fillip er navnene:)

Back
Topp