Har dere begynt å hovne opp i kroppen?

Tror forresten at vannet i min kropp er konsentrert mest på høyre side. Var i banken på tirsdag for å signere noen papirer og da var det vanskelig å holde kulepennen.

Jobbet ett par år i skobutikk for noen år siden og da husker jeg at jeg solgte mange par med Rieker sko til gravide frøkener. De er av myk skinn som utvider seg veldig lett. Flere av modellene har strikk osv. over risten men mange sa at de bare klippet dem bort slik at de kunne tråkke rett ned i dem. Min søster har sverget til Rieker når hun har vært gravid og hun er veldig plaget med vann i føttene. Jeg er egentlig ikke noe flip flop fan men jeg har et par etter en ferietur til Madeira i fjor. Tror jeg skal ta meg en tur innom min gamle arbeidsplass og investere i et par med Rieker sko neste gang jeg er i byen :happy:
oi, takk for tipset, de hadde jo mange fine og var ikke så dyre heller!

Jobbet ett par år i skobutikk for noen år siden og da husker jeg at jeg solgte mange par med Rieker sko til gravide frøkener. De er av myk skinn som utvider seg veldig lett. Flere av modellene har strikk osv. over risten men mange sa at de bare klippet dem bort slik at de kunne tråkke rett ned i dem. Min søster har sverget til Rieker når hun har vært gravid og hun er veldig plaget med vann i føttene. Jeg er egentlig ikke noe flip flop fan men jeg har et par etter en ferietur til Madeira i fjor. Tror jeg skal ta meg en tur innom min gamle arbeidsplass og investere i et par med Rieker sko neste gang jeg er i byen :happy:
Hvordan type sko er det?

Er et tysk skomerke som lager skinnsko. De er ikke så gale i pris og de har ofte veldig god såle. I tillegg er designet ofte sånn at du kan bruke de både til hverdags og hvis man skal en tur ut og spise. Hvis du googler Rieker så får du opp masse bilder av forskjellige modeller :)

Støttestrømper er sikkert stilig i shorts :p Kan jo bruke de på jobben.. der bryr jeg meg ikke så mye. Hjemme ligger jeg stort sett med beina høyt.

Hehe!! Det ville jo se skikkelig stilig ut ;) Jobber på sykehus personlig, kledd i hel hvitt som dekker disse strømpene fint :D

Var hos manuell terapeuten i dag. Hun sa det var fint med den støtta jeg kjøpte på apoteket, men hun kunne tape litt slik at det var støtte hele døgnet. Tapen vil sitte på i 5-7 dager sa hun. Er faktisk behagelig å ha på. Den skal øke sirkulasjonen og gi varme. Så nå ser hånda mi slik ut...
259e7f2ffdb84fefda2c4d96524a2380
3dd2b631d96eb522c0f3e1c7ae0174e1

Etter to uke pa reisefot i italia har i hvert fall beina mine blitt full av vatn men d plager mej jo egentlig ikkje, flip flops og apne sko gar det mye i na. :-)

Jeg sverger til mine Birkenstock sandaler nå på sommeren. Da er det bare å utvide de etterhvert som føttene hovner opp!

Da jeg fikk barn nr 2 for noen år siden var det slike Birkenstock de eneste skoene jeg fikk på meg da fødselen startet. Vi dro avgårde på sykehuset og på grunn av komplikasjoner måtte vi overføres til et annet sykehus etter fødselen. Det ligger en flytur hjemmefra. Der sto jeg da i en helt annen by enn jeg hadde tenkt og hadde bare med meg mine Birkenstock. Hadde dette vært på sommeren så hadde jo ikke det spilt noen rolle. Men dette var i desember! Vi har ledd av dette noen ganger etterpå!! :))

Jeg sverger til mine Birkenstock sandaler nå på sommeren. Da er det bare å utvide de etterhvert som føttene hovner opp!

Da jeg fikk barn nr 2 for noen år siden var det slike Birkenstock de eneste skoene jeg fikk på meg da fødselen startet. Vi dro avgårde på sykehuset og på grunn av komplikasjoner måtte vi overføres til et annet sykehus etter fødselen. Det ligger en flytur hjemmefra. Der sto jeg da i en helt annen by enn jeg hadde tenkt og hadde bare med meg mine Birkenstock. Hadde dette vært på sommeren så hadde jo ikke det spilt noen rolle. Men dette var i desember! Vi har ledd av dette noen ganger etterpå!! :))
Haha! Tenkte på dette egentlig, for de eneste skoene jeg klarer å bruke nå er noen Ecco-sandaler som kan justeres på alle kanter, og jeg håper virkelig at det ikke blir for kaldt å bruke dem før fødsel, for da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :P Er glad jeg har termin tidlig i september. Men litt verre i desember kanskje...!

Back
Topp