Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi, takk for tipset, de hadde jo mange fine og var ikke så dyre heller!Jobbet ett par år i skobutikk for noen år siden og da husker jeg at jeg solgte mange par med Rieker sko til gravide frøkener. De er av myk skinn som utvider seg veldig lett. Flere av modellene har strikk osv. over risten men mange sa at de bare klippet dem bort slik at de kunne tråkke rett ned i dem. Min søster har sverget til Rieker når hun har vært gravid og hun er veldig plaget med vann i føttene. Jeg er egentlig ikke noe flip flop fan men jeg har et par etter en ferietur til Madeira i fjor. Tror jeg skal ta meg en tur innom min gamle arbeidsplass og investere i et par med Rieker sko neste gang jeg er i byen
Hvordan type sko er det?Jobbet ett par år i skobutikk for noen år siden og da husker jeg at jeg solgte mange par med Rieker sko til gravide frøkener. De er av myk skinn som utvider seg veldig lett. Flere av modellene har strikk osv. over risten men mange sa at de bare klippet dem bort slik at de kunne tråkke rett ned i dem. Min søster har sverget til Rieker når hun har vært gravid og hun er veldig plaget med vann i føttene. Jeg er egentlig ikke noe flip flop fan men jeg har et par etter en ferietur til Madeira i fjor. Tror jeg skal ta meg en tur innom min gamle arbeidsplass og investere i et par med Rieker sko neste gang jeg er i byen
Støttestrømper er sikkert stilig i shorts Kan jo bruke de på jobben.. der bryr jeg meg ikke så mye. Hjemme ligger jeg stort sett med beina høyt.
Haha! Tenkte på dette egentlig, for de eneste skoene jeg klarer å bruke nå er noen Ecco-sandaler som kan justeres på alle kanter, og jeg håper virkelig at det ikke blir for kaldt å bruke dem før fødsel, for da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Er glad jeg har termin tidlig i september. Men litt verre i desember kanskje...!Jeg sverger til mine Birkenstock sandaler nå på sommeren. Da er det bare å utvide de etterhvert som føttene hovner opp!
Da jeg fikk barn nr 2 for noen år siden var det slike Birkenstock de eneste skoene jeg fikk på meg da fødselen startet. Vi dro avgårde på sykehuset og på grunn av komplikasjoner måtte vi overføres til et annet sykehus etter fødselen. Det ligger en flytur hjemmefra. Der sto jeg da i en helt annen by enn jeg hadde tenkt og hadde bare med meg mine Birkenstock. Hadde dette vært på sommeren så hadde jo ikke det spilt noen rolle. Men dette var i desember! Vi har ledd av dette noen ganger etterpå!! )