Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det som er karpaltunnelsyndrom Et ligament i håndleddet blir for trangt på grunn av hevelsene og presser på en nerve som går inn i hånda. Går normalt over etter fødsel
Kjekt å vite! Men har ingen hevelser i kroppen? Normalt likevel?
Åh, høres ikke så verst ut i grunnen! Veldig grei oppfordring å få!Jeg har sluppet billig unna foreløpig. Kun litt småhoven i fingrene innimellom. Men hvis denne sommervarmen vedvarer så regner jeg med at vannmengden i kroppen også øker. Samboeren masserer føttene mine nesten hver dag og han ble oppfordret av jordmor til å fortsette med det fordi det godt kunne hende at det var noe av grunnen til at jeg ikke har vært plaget med vann i føttene enda. Passer meg utmerket
Bruker dere de tynne støttestrømpene? Noen anbefalinger? Må kjøpe inn før jeg skal ut å reise med tog, båt, fly..
Åh, høres ikke så verst ut i grunnen! Veldig grei oppfordring å få!
Ah, kjedelig! Jaja, vi er i alle fall flere! Jeg må kjøpe meg noen sandaler tror jeg, for jeg får snart ikke på meg de vanlige skoene mine om kvelden lengerTar tilbake det jeg sa om ikke å ha vann i føttene. Jeg har garantert vann i føttene nå! Mest i høyre fot. Tærne mine ser ut som småpølser.... for no herk asså...
Ah, kjedelig! Jaja, vi er i alle fall flere! Jeg må kjøpe meg noen sandaler tror jeg, for jeg får snart ikke på meg de vanlige skoene mine om kvelden lenger
Går i ogsp flip flopers eller type ballerina sko.. Må ha noe som er enkelt å ta påHer ble det flip flops på butikken for å si det sånn
Det er ballerinaskoene mine som blir trange... Sukk! Får vel dra på skoshopping en dagGår i ogsp flip flopers eller type ballerina sko.. Må ha noe som er enkelt å ta på
Jeg har heldigvis kjøpt for store ballerinasko fordi jeg har tverrplattføtter, og da skal jeg egentlig alltid gå med spesial såler som er tykkere enn vanlig såler, formet etter beina mine (type 2000kr såler).. Men de har jeg tatt ut for å ha god plass i stedet, akkurat nåDet er ballerinaskoene mine som blir trange... Sukk! Får vel dra på skoshopping en dag
Aha, lurt Får håpe det ikke går utover føttene dine på andre måter, da!Jeg har heldigvis kjøpt for store ballerinasko fordi jeg har tverrplattføtter, og da skal jeg egentlig alltid gå med spesial såler som er tykkere enn vanlig såler, formet etter beina mine (type 2000kr såler).. Men de har jeg tatt ut for å ha god plass i stedet, akkurat nå
Det går nok bra Enda ikke tverrplattfot-smerter.. tror muligens det har med at jeg har begynt med væske I hele kroppen...Aha, lurt Får håpe det ikke går utover føttene dine på andre måter, da!