Har dere begynt å hovne opp i kroppen?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg ser beina er litt mer hovne nå. Hjalp sikkert ikke med den varmen som plutselig kom (i Oslo). Tror jeg må ta av gifteringen snart... :(

Ja, merker det. Men det går foreløpig tilbake i løpet av natten. Så kommer det rett tilbake etter jobb...eller hvis jeg har gått og stått mye. Hjelper litt med støttestrømper :) Er ikke så ille på hendene foreløpig *bank i bordet* :P

Ja, hovner opp litt men ikke så mye som jeg trodde. Merker jeg må løsne klokka og gifteringen må av snart! :( Ganske ubehagelig varme i oslo- selvom det er deilig! :P

Dere kan godt sende litt sommervær hit. :P Jeg er pussig nok ikke hoven. Jeg bruker vanligvis å hovne i fingre og bein mot kveldene når jeg ikke er gravid, og har hatt en del ødemer i to svangerskap tidligere. Aner ikke hva som skjedde nå med tredjemann, men jeg har ikke et gram vann i kroppen nå. :rolleyes:

Ja, merker det. Men det går foreløpig tilbake i løpet av natten. Så kommer det rett tilbake etter jobb...eller hvis jeg har gått og stått mye. Hjelper litt med støttestrømper :) Er ikke så ille på hendene foreløpig *bank i bordet* :P
Støttestrømper er sikkert stilig i shorts :p Kan jo bruke de på jobben.. der bryr jeg meg ikke så mye. Hjemme ligger jeg stort sett med beina høyt.

Ja, begynner å bli veldig hoven i beina. Ikke veldig behagelig akkurat..

Hoven i både bein og hender, og har tatt av gifteringen. Hevelsen i hendene har også gitt meg karpaltunnelsyndrom, så sliter med at venstrehånden visner fra tid til annen. Håper det gir seg etter fødsel :confused:

Sånn smått, men har hvert det en stund. Får merker av ring, sokker osv.
Men armene/hendene/håndleddene mine har begynt å sovne i løpe av natten.. Våkner av at de sover på morgenkvisten.

Men armene/hendene/håndleddene mine har begynt å sovne i løpe av natten.. Våkner av at de sover på morgenkvisten.
Våkner også av at armen eller hendene sover, tenkte det var meg det var noe feil med ;) Godt å høre at det er flere! :)

Våkner også av at armen eller hendene sover, tenkte det var meg det var noe feil med ;) Godt å høre at det er flere! :)
Er flere ja... Bare håper det ikke blir så ille som for tanta mi... Det begynte med at hendene sovna om natta... Så ble hun mer og mer hoven. Fikk elefant hender. Som ble smertefult. Hun sliter med smertene fortsatt, en del av hevelsen er gått ned. Er nå ca 1 mnd sia fødselen.

Jeg hovner opp de gangene jeg er mye på beina. Hadde en periode nå som vi holdt på med flytting da beina gjorde fryktelig vondt. Det har gitt seg nå, men passer på å ligge med beina høyt :)

Er litt hoven, men det er ikke plagsomt. litt mer i dag da det er varmt her i Bergen :)

Det er det som er karpaltunnelsyndrom ;) Et ligament i håndleddet blir for trangt på grunn av hevelsene og presser på en nerve som går inn i hånda. Går normalt over etter fødsel :)
Er flere ja... Bare håper det ikke blir så ille som for tanta mi... Det begynte med at hendene sovna om natta... Så ble hun mer og mer hoven. Fikk elefant hender. Som ble smertefult. Hun sliter med smertene fortsatt, en del av hevelsen er gått ned. Er nå ca 1 mnd sia fødselen.
Huff, det hørtes ikke særlig greit ut! Selv har jeg litt smerter av og til i løpet av dagen også, men ikke noe konstant. Bruker en håndleddsstøtte som retter ut håndleddet når jeg sover, det hjelper veldig :)

Det er det som er karpaltunnelsyndrom ;) Et ligament i håndleddet blir for trangt på grunn av hevelsene og presser på en nerve som går inn i hånda. Går normalt over etter fødsel :)

Huff, det hørtes ikke særlig greit ut! Selv har jeg litt smerter av og til i løpet av dagen også, men ikke noe konstant. Bruker en håndleddsstøtte som retter ut håndleddet når jeg sover, det hjelper veldig :)
Det var smart! Kanskje jeg burde skaffe meg det ;)

Samme her. Jeg våkner også av at hendene sover... og beina sovner fort hvis jeg sitter litt "feil".

Back
Topp