Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støttestrømper er sikkert stilig i shorts Kan jo bruke de på jobben.. der bryr jeg meg ikke så mye. Hjemme ligger jeg stort sett med beina høyt.Ja, merker det. Men det går foreløpig tilbake i løpet av natten. Så kommer det rett tilbake etter jobb...eller hvis jeg har gått og stått mye. Hjelper litt med støttestrømper Er ikke så ille på hendene foreløpig *bank i bordet*
Våkner også av at armen eller hendene sover, tenkte det var meg det var noe feil med Godt å høre at det er flere!Sånn smått, men har hvert det en stund. Får merker av ring, sokker osv.
Men armene/hendene/håndleddene mine har begynt å sovne i løpe av natten.. Våkner av at de sover på morgenkvisten.
Er flere ja... Bare håper det ikke blir så ille som for tanta mi... Det begynte med at hendene sovna om natta... Så ble hun mer og mer hoven. Fikk elefant hender. Som ble smertefult. Hun sliter med smertene fortsatt, en del av hevelsen er gått ned. Er nå ca 1 mnd sia fødselen.Våkner også av at armen eller hendene sover, tenkte det var meg det var noe feil med Godt å høre at det er flere!
Det er det som er karpaltunnelsyndrom Et ligament i håndleddet blir for trangt på grunn av hevelsene og presser på en nerve som går inn i hånda. Går normalt over etter fødselVåkner også av at armen eller hendene sover, tenkte det var meg det var noe feil med Godt å høre at det er flere!
Huff, det hørtes ikke særlig greit ut! Selv har jeg litt smerter av og til i løpet av dagen også, men ikke noe konstant. Bruker en håndleddsstøtte som retter ut håndleddet når jeg sover, det hjelper veldigEr flere ja... Bare håper det ikke blir så ille som for tanta mi... Det begynte med at hendene sovna om natta... Så ble hun mer og mer hoven. Fikk elefant hender. Som ble smertefult. Hun sliter med smertene fortsatt, en del av hevelsen er gått ned. Er nå ca 1 mnd sia fødselen.
Det var smart! Kanskje jeg burde skaffe meg detDet er det som er karpaltunnelsyndrom Et ligament i håndleddet blir for trangt på grunn av hevelsene og presser på en nerve som går inn i hånda. Går normalt over etter fødsel
Huff, det hørtes ikke særlig greit ut! Selv har jeg litt smerter av og til i løpet av dagen også, men ikke noe konstant. Bruker en håndleddsstøtte som retter ut håndleddet når jeg sover, det hjelper veldig
Det reddet nattesøvnen her, i alle fallDet var smart! Kanskje jeg burde skaffe meg det
Samme her. Jeg våkner også av at hendene sover... og beina sovner fort hvis jeg sitter litt "feil".Sånn smått, men har hvert det en stund. Får merker av ring, sokker osv.
Men armene/hendene/håndleddene mine har begynt å sovne i løpe av natten.. Våkner av at de sover på morgenkvisten.
Ja, jeg har også sånn med beina...Samme her. Jeg våkner også av at hendene sover... og beina sovner fort hvis jeg sitter litt "feil".