Har de fått tannebisser?

Ja, de er forskjellige de barna. Blir påmint det hver dag - likevel fortsetter jeg å sammenligne. ;)
Er vel kanskje sånn med oss mødre? :p
Vet hvordan det er å sove lite.. Har slitt med søvn siden jeg var 14 og kan jo ikke akkurat ta noe sovemeds nå verken innsovning eller hva som helst så jeg holder ofte på å sovne når lille våkner og da trenger jeg fort nesten en time før jeg sovner igjen neste gang jeg får lagt meg.
Jada han våkner av seg selv hver gang... 23,01, halv 3 i det siste også av og til 05 før vi står opp kl 07-08...
Jeg er totalt utslitt når jeg ikke får noe særlig sammenhengende søvn! Hjelper ikke å legge meg til, da blir jeg liggende hele natta og det blir trøtt hele dagen.

Hender jeg legger meg med han på dagen men i det siste har han bare sovet 2x1 time ca på dagen til sammen!
Så da også rekker jeg så vidt å sovne før vi må opp, noe som kun gjør meg mer trøtt en opplagt! :p

Det er ikke bra at du aldri får hvilt deg. Kan ikke pappan passe litt på lille så du får hvilt deg litt da? Du blir jo helt tullete til slutt hvis du ikke får sove :( Gutten din er jo våken ofte også og da er det jo ekstra viktig og få hvile deg. Ammer du eller gir du flaske?

Akkurat nå er problemet at jeg ikke får sove, men jeg har også slitt med søvn i mange år. Alltid manglet energi og er aldri opplagt/uthvilt.. Jeg må ha mye søvn for og fungere normalt.. Så det er vanskelig mange ganger.

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Det er ikke bra at du aldri får hvilt deg. Kan ikke pappan passe litt på lille så du får hvilt deg litt da? Du blir jo helt tullete til slutt hvis du ikke får sove :( Gutten din er jo våken ofte også og da er det jo ekstra viktig og få hvile deg. Ammer du eller gir du flaske?

Akkurat nå er problemet at jeg ikke får sove, men jeg har også slitt med søvn i mange år. Alltid manglet energi og er aldri opplagt/uthvilt.. Jeg må ha mye søvn for og fungere normalt.. Så det er vanskelig mange ganger.

♡Prinsesse 14 juli♡

Joda, han kan det men vi har jo ei på 4 og så på dagtid/ ettermiddagen er det ikke bare å lure seg unna desverre.
Da må det planlegges :p
Jeg ammer ikke fordi han hatt problemer med nakken sin så han klarte nesten ikke ta flaske en gang..
 
Joda, han kan det men vi har jo ei på 4 og så på dagtid/ ettermiddagen er det ikke bare å lure seg unna desverre.
Da må det planlegges :p
Jeg ammer ikke fordi han hatt problemer med nakken sin så han klarte nesten ikke ta flaske en gang..

Trasig situasjon.. :/ Jeg håper det løser seg for deg så du slipper og ha det slik :)

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Nei, men trasig mens det står på. Har hatt det slik selv så vet det ikke er lett. Ønsker deg lykke til videre og håper søvnen din blir bedre! Og at gullklumpen din sover hele natten og litt lengre på dagen så du får hvile :)

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Her venter vi tann nr 5 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Wow Ulfa!
Her kom tann nr 2 (fortann nede) ute i løpet av natten. Han er urolig og vil ikke spise, sove ingenting.. Vært en lang dag. Men det gjør vel vondt da? Har smurt på dentinox nå... Håper natten går greit.
 
Første tann kom inatt/dag :) gått egentlig veldig greit, litt mer surk enn vanlig å sov litt urolig (vridde seg masse) i natt :) er 7mnd :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
I natt kom det 2 tenner nede :) vært utrolig å litt sutrete de siste 2 ukene så håper det roer seg litt nå fram til neste :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Her e tann nr 3 på vei ner oppe og tann nr 4 på vei opp nere :p så snart sju tenner på plass!

babyjente 27 Juli ♡
 
Ingen tenner, men nå har han blitt småforkjølet og veldig snørrete og sutrer, så spørs om det ikke titter frem noe nå. Sikla renner mer enn noen gang, og han knager på alt han kommer over :) Tydelig at det klør.

Blir spennende å se i morgen tidlig. Hvis ikke tror jeg han aldri får tenner :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Frøkna mi har vært ekstremt plaget de siste to ukene. Hun sikler voldsomt og klør veldig. Den siste uka har matlysten vært veldig dårlig og hun vil ikke ha noe utenom melk evt litt fruktpuré :/ Hun snørrer, nyser, hoster og jeg ser tydelig at hun ikke har det noe særlig bra. Hun bruker vanligvis ha god matlyst og er alltid blid! Og nå ENDELIG har fortennene oppe brutt igjennom. Begge to på en gang stakkar. Ikke rart hun har plages. I dag er første dagen jeg har fått i henne grøt og frukt. Håper det verste er over nå. Det var ikke så illecda de tre første tennene kom nede.

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Nå er første tanna til jenta mi på vei opp, 8 mnd gammel :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp