Sandra1987
Glad i forumet
Ja, de er forskjellige de barna. Blir påmint det hver dag - likevel fortsetter jeg å sammenligne.
Er vel kanskje sånn med oss mødre?
Vet hvordan det er å sove lite.. Har slitt med søvn siden jeg var 14 og kan jo ikke akkurat ta noe sovemeds nå verken innsovning eller hva som helst så jeg holder ofte på å sovne når lille våkner og da trenger jeg fort nesten en time før jeg sovner igjen neste gang jeg får lagt meg.
Jada han våkner av seg selv hver gang... 23,01, halv 3 i det siste også av og til 05 før vi står opp kl 07-08...
Jeg er totalt utslitt når jeg ikke får noe særlig sammenhengende søvn! Hjelper ikke å legge meg til, da blir jeg liggende hele natta og det blir trøtt hele dagen.
Hender jeg legger meg med han på dagen men i det siste har han bare sovet 2x1 time ca på dagen til sammen!
Så da også rekker jeg så vidt å sovne før vi må opp, noe som kun gjør meg mer trøtt en opplagt!
Det er ikke bra at du aldri får hvilt deg. Kan ikke pappan passe litt på lille så du får hvilt deg litt da? Du blir jo helt tullete til slutt hvis du ikke får sove Gutten din er jo våken ofte også og da er det jo ekstra viktig og få hvile deg. Ammer du eller gir du flaske?
Akkurat nå er problemet at jeg ikke får sove, men jeg har også slitt med søvn i mange år. Alltid manglet energi og er aldri opplagt/uthvilt.. Jeg må ha mye søvn for og fungere normalt.. Så det er vanskelig mange ganger.
♡Prinsesse 14 juli♡