Har de fått tannebisser?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Victor er jo 7 mnd den 13 og ingen tenner i munnen enda.
Han sikler og klør i et kjør men ingen klare tegn på at de kommer bortsett fra det..

Hva med deres små?
 
Her kom det plutselig to stk forrige uke! Trodde ikke det kom for han sikler nesten ikke, men jammen kom det en og en til like etter:) han var så sutrete så jeg kikket inni munnen og så det var hvitt der:) hehe. Tror også det var derfor han plutselig bæsja i et sett:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kom to stk nede for tre uker siden... Ingen flere i sikte enda :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her e nr2 på vei opp no :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Nope. Tar nok sin tid her . jentungen fikk sine litt sent hvis jeg husker rett.men jeg var veldig sen selv . kanskje de er lik meg begge to;)

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 
Det kom en liten pigg på mandag. Men merket det ikke på hu. Kjente det fordi hu liker å spise på hendene våre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her poppet de 2 første tannstubbene opp i begynnelsen av desember. Nå har det poppet opp en 3. tann også. Alle nede i munnen.



♡ Verdens fineste skatt født 4.juli-13 ♡
 
Ja her har to tenner dukket opp, så her pusser vi morgen og kveld;)

Prinsesse juli 2013
 
Ingenting her enda, men hvis det er noe i det med mange bæsjebleier og lett feber i forbindelse med tannfrembrudd, så må det være noe på gang nå.
 
Victor er jo 7 mnd den 13 og ingen tenner i munnen enda.
Han sikler og klør i et kjør men ingen klare tegn på at de kommer bortsett fra det..

Hva med deres små?

6mnd her, sikler og klør her også, men ingen tenner.
 
Snart 7 mnd her, har sikla siden han var 3mnd klør VELDIG og har gjort det også lenge! Men ingen tenner enda...:)
 
Hun blir 7 mnd 5. Februa og her kom det to tenner i underkjeven denne uka. Samtidig sover hun fra 19-08.30 uten en lyd. Lykke!
 
Ingen tenner, men har klødd masse lenge og sikler mye.

Nå har han blitt forkjølet, så da kan det jo fort hende det titter frem en eller to siden de ofte kommer når de er syke :)
 
Kom to tenner i mellomjula. Nettopp fylt 5mnd da ;) over 6mnd nå men ingen fler :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Ingen tenner i sikte her selv om han sikler og gnager som bare det :)
 
Her kom første tann 1.januar ;) Nå har han to nede og så er det to til på vei...
 
Back
Topp