Vi venter og venter. Håper det er noe av grunnen til at han har vært litt survete på kvelden i det siste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått seks tenner, to kom ut i natt... Hun var veldig urolig stakkar
Garantert tenner som kommer når han sovner av dentinoxen. Akkurat det samme gjorde frøkena mi før tennene hennes kom. De kan klø og ha ubehag en stund før tennene bryter igjennom. Her kom to hjørnetenner oppe først. De har kommet igjennom huden, men så stoppet de liksom litt opp og vokse ut. Men rett etterpå kom de to fortenner nede og nå nylig har det akkurat kommet frem en liten tann til syne nede ved siden av fortannen. Jeg har på dentinox når hun klør mye. Da sovner hun kjaot
♡Prinsesse 14 juli♡
Stakkar liten.. Håper han får det bedre snart. Frøkna mi er litt urolig hun også. Men hun får dentinox ig det hjelper Bruk det om du har det. Det er vondt for dem og få tenner og slitsomt for oss. Da får han sove litt ig slipper unna litt vondter en stund
♡Prinsesse 14 juli♡
Ikke rart dentinox tærer på gommene til de små, er jo 96% sprit i det :-oDet har endelig roa seg nå Var noen tøffe netter her skal jeg si deg
Bruker dentinox når det står på som verst men er livredd det der fordi jeg vet om ei i min gamle barselgruppe som smurte det på babyen nesten hver dag og tannkjøttet begynte å råtne opp!...
Alt med måte... Vi brukte det ca 1 gang hver kveld og tror det fungerte så godt som det kunne
Nå er tanna brutt gjennom så vi jubler før den neste begynner moroa på nytt
Jenta mi reagerte aldri på en eneste tann så dette er uvant.
Det har endelig roa seg nå Var noen tøffe netter her skal jeg si deg
Bruker dentinox når det står på som verst men er livredd det der fordi jeg vet om ei i min gamle barselgruppe som smurte det på babyen nesten hver dag og tannkjøttet begynte å råtne opp!...
Alt med måte... Vi brukte det ca 1 gang hver kveld og tror det fungerte så godt som det kunne
Nå er tanna brutt gjennom så vi jubler før den neste begynner moroa på nytt
Jenta mi reagerte aldri på en eneste tann så dette er uvant.
Herregud! Tærer er en ting, men råtne! Fysj! Det står jo på at det ikke skal smøres på mer enn 3 ganger i døgnet..
Ja, det tror jeg på! Bra det roet seg Jeg bruker dentinox på frøkna mi. Hun har fått flere tenner på en gang og haddde veldig vondt. Jeg har fulgt anvisningen på flasken. Ikke mer enn 3 ganger pr. døgn. Har du prøvd og fryse slik bitering og gi det? Det kan være godt og kjøle ned gommene
♡Prinsesse 14 juli♡
Vi har 3 forskjellige ''biteringer'' så det bruker han hver dag pluss at han liker å bite på tannbørsten sin.
Tanna har enda ikke kommet helt opp.. Den er ca halveis også ser jeg nummer 2 (fortann ved siden av nede) men synes det går så sakte på jenta mi kom begge likt og innbiller meg at det ikke tok så ''lang'' tid.. Tanna hans har jo vært på vei i 2-3-4 uker nå
Tenker å prøve å avenne med vann igjen når jeg har fått samlet krefter... Han sover 18 og våkner elleve og drikker kun 50 ml max, så våkner han 01 og spiser en del. Tenker at han kan droppe 23 måltidet og kun få klokka ett for så 05-07 igjen... Ønsker meg energi.
Stakkars lille di.. Fælt når de plages... Huff.. ''Alt'' var lettest første gang nummer 1 gjorde aldri en mine, plutselig var det 2 og 4 tenner der.
Bitering er noe vi MÅ HA her i hus Brukes hver eneste dag, heletiden På nr.2 kom tennene fort og de kom nesten to og to om gangen. Gikk helt fint. Han var ikke plaget så mye som lillemor er nå. Drt har tatt litt lenger tid med hennes tenner. Hun har tre som er kommet nesten helt opp og en hjørnetenner som har kommet igjennom, men som har stoppet opp Men hun er glad og sover hele natten så jeg klager ikke i det heletatt! Jeg sover lite om natten, men det har ikke noe med henne og gjøre. er forferdelig slitsomt når man ikke får den søvnen man trenger uansett hva årsaken er.. Spesielt hvis lille er våken og ikke klarer og roe seg. Så jeg forstår godt at du er sliten og mangler energi. tror det hadde vært lurt og prøve og hoppe over 23 måltidet og vente til 01. Han våkner av seg selv kl.23?
♡Prinsesse 14 juli♡