Har babyene deres lagt seg i hodeleie?

Vær gang vi er hos jordmora/lege ligger hun riktig, men mellom timene trives hun på tvers :p
 
Vær gang vi er hos jordmora/lege ligger hun riktig, men mellom timene trives hun på tvers :p

Sikker på at hun faktisk ligger på tvers i mellomtiden? Her ligger han med hode ned men kjenner han på begge sider over alt i magen lilevel :)
 
Jenten i magen har lagt i seteleie siden uke 27. Er 33+0 nå. Håper virkelig hun snur seg i løpet av de kommende ukene!
 
Hun lå i hodeleie, men har nå snudd seg til seteleie.. en liten luring ;)
 
Ligger med hodet ned her enda, men ikke festet. Er andregangsfødende så ikke sikkert det festes før fødsel. Er 36+2 nå :)
 
Nå har begge to lagt seg med hodet ned :) Tvilling to fulgte rådet til tvilling en så plutselig hadde jeg to fornuftige små :-D Selvom jeg egentlig hadde gledet meg til å få prøve setefødsel å da :)
 
På kontroll i går hadde lillebror festet seg i hodeleie :) andregangs og tidligere festet enn storesøster
 
Jeg var på kontroll i går(32+5) og da sa jordmor at hun lå med hodet ned og hodet var nesten festet, men hun kunne rugge litt på det. Hun sa det var lite sannsynlig at hun kom til å snu seg nå:) Jeg tror hun har ligget slik de siste ukene, for jeg har kun kjent hikking langt ned på høyre side.
 
Denne her har liggi med hodet ned siden før oul. Ikke festet seg ennå på forrige kontroll. Skal til ny kontroll på mandag.
 
Her ligger 'litjmor' med hodet ned og med ryggen over mot høyresiden min. Ligget slik i maaaange uker☺️
 
Ja, eller føles hverfall sånn :) men usikker på om hodet er festet.
 
På timene hos jordmor har hun ligget med hodet ned, men ikke festet. Hun beveger seg enda voldsomt og er ganske sikker på at hun er en del i tverrleie siden det er trykk på begge sidene samtidig å det kjennes ut som oppe og nede når jeg har vært hos jordmor.. men håper hun legger seg med hodet ned snart å at det fester seg! Hadde roet meg litt hvertfall 33+3
 
Er 3 gangs fødende, og 37 uker i morgen. Her ligger lille med hodet godt nede i bekkenet og er festet:) vært festet siden uke 34 ca
 
33+5 og gutten har ligget i hodeleie en stund nå.
 
33+5 og gutten har ligget i hodeleie en stund nå.
 
33+5 og gutten har ligget i hodeleie en stund nå.
 
Back
Topp