Har babyene deres lagt seg i hodeleie?

Frue27

Blir kjent med forumet
...Det har ikke min... Han trives på tvers :wtf: Det er heldigvis mye aktivitet, og jeg kjenner spark både opp mot ribbebeina og ned i blæra iløpet av et døgn. Det er litt for tidlig å begynne å stresse med det, men jeg kjenner at det hadde vært ok om han bare bestemte seg for å ligge med hodet ned nå. Neste kontroll er ikke før i uke 36. For dere som vet at hodet er festet: kjenner dere det tydelig eller måtte dere få det fortalt av jordmor?
 
Hodet er ikke festet, men han har ligget med hode ned hele veien. Kjenner ryggen og rumpa så hadde nok merket det om han snudde seg
 
Han lå med hode ned på forrige kontroll i uke 32, men var ikke festet nei. Håper han fremdeles ligger ned i uke 36, men jm sa det var ingen garanti for det da han fremdeles har plass til å snu seg, så blir spent å se :)
 
Han har ligget ned med hodet på de 2 siste sjekkene, sist lå han veldig langt nede men er nok ikke festet enda. Gangen før det igjen lå han i seteleie, da trodde jeg han lå i tverrleie..

Var riktig nok helt sikker på at han lå på tvers begge gangene sist siden jeg kjenner bevegelser overalt hele tiden men neida han lå i hodeleie begge gangene :p
 
Han har ligget ned med hodet på de 2 siste sjekkene, sist lå han veldig langt nede men er nok ikke festet enda. Gangen før det igjen lå han i seteleie, da trodde jeg han lå i tverrleie..

Var riktig nok helt sikker på at han lå på tvers begge gangene sist siden jeg kjenner bevegelser overalt hele tiden men neida han lå i hodeleie begge gangene :p
Jeg var også helt sikker på at babyen lå på tvers, for kjente masse sterke spark langt ut i begge sider :p På forrige kontroll i uke 31 fortalte jordmor at hun ligger med hodet godt nede i bekkenet og at det skulle mye til for at hun skulle klare å snu seg :)
 
Var ned på forrige kontroll 28+6 :) Men ikke festet. Tror det fortsatt er ned, og håper det holder seg den veien!
 
Langt ifra festet her, 34+5, men lå med hodet ned. Kontroll i morgen, så spent på om han fortsatt har hodet ned :) Kjennes sånn ut, for er ganske sikker på at det er ei rumpe som ligger å presser under ribbeina mine ;-)
 
Mer eller mindre, han snur å turner litt enda, men for det meste i hodeleie :)
 
Akkurat vært hos jordmor nå 34+0 og han ligger i hodeleie!:D Ble så glad:p Faren til babyen ble født med setefødsel, så jeg var litt bekymret at han skulle være HELT lik faren :p I følge jordmor lå han godt nedi bekkenet, men hode er ikke festet. Hun sa at det var liten sannsynlighet for at han skulle snu seg nå :)
 
Nei, han her liker seg på tvers:p
Jeg skal på kontroll på onsdag, spent på om legen kjenner etter. Jeg er bare 30+3 så det er jo god tid enda, men er redd for seteleie av en eller annen grunn..
 
Ja, men hodet er ikke festet. Jordmor sa han godt kunne komme til å snu mer på seg. Uke 31+1.
 
Uke 31+3 og jordmor sa i dag at han ligget med hodet godt nede i bekkenet:) Ble overrasket jeg for jeg trodde han lå på tvers:p
 
hodet var festet og veldig godt nede i bekkenet på kontroll for 2-3 uker siden. Er 3 gangs og nå 34 uker.
Er ikke vanlig at de fester seg hos 3 gangsfødende, så er veldig glad for at hun er festet:)
 
Var på UL i uke 30 og svangerskapskontroll i uke 34, lå med hode ned begge gangene. Ikke festet da, men jeg er andregangs så det er ikke sikkert han fester seg :)
 
Kontroll i dag, 34+6, og lillegutt ligger med hodet godt nede i bekkenet, men er ikke festet enda :)
 
Vet ikke om jeg har skrevet her tidligere:) Tvilling 1 ligger i hodeleie og har gjort det ganske mange uker nå og tvilling 2 har lagt seg fra seteleie til tverrleie, så hun ligger nå over broren :-D Heldigvis har ikke det at hun har lagt seg sånn noe å si i forhold til fødselen :)
 
Var på kontroll i går (32 uker) og babyen ligger i hodeleie ja, men ligger høyt og ikke festet enda.
 
Han har ligget i hodeleie det meste av tiden han har vært i magen, og igår fant jeg ut at han har festet seg også. Som andregangs, så trodde jeg ikke det kom til å skje før fødselen startet :)
 
Back
Topp