Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempefintEllie har vært klart siden oul <3
ErleHatt det klart siden oul her![]()
Men hva heter nabojenta da?![]()
Kanskje vi kan tipse om noe som ligner?
Navnelista vår består av 6-7 navn. Vet ikke om det blir dobbeltnavn heller.Ikke klart her enda.. 10 dager til termin! Men har tenkt litt ekstra på 3-4 navn, så blir sannsynligvis ett av de![]()
Hehe! Nei ikke sant! Men det er innmari fint da<3Oi, aldri hørt engang jeg![]()
Er jo en fugl![]()
Godt det ikke bare er oss da. Vet virkelig ikke hvordan vi skal greie å bestemme oss!Overraskende mange som ikke har navn klart![]()
Det var noe med det navnet som var veldig vakkert ja, men litt for spesielt for min smak tror jegHehe! Nei ikke sant! Men det er innmari fint da<3
Klarer det før eller siden. Enn så lenge får det bare være mini eller babyGodt det ikke bare er oss da. Vet virkelig ikke hvordan vi skal greie å bestemme oss!
Hehe, syns du det var SÅ spesielt?Det var noe med det navnet som var veldig vakkert ja, men litt for spesielt for min smak tror jeg
Klarer det før eller siden. Enn så lenge får det bare være mini eller baby![]()
Hva med Ella? Ellie?
Er de andre forslagene også korte?
Haha, ja er det ikke typisk?! Åh, håper nesten navnet står skrevet i panna på henne når hun kommer utHer har vi vært innom flere navn, vært sikre på at vi har bestemt oss også, men så dukker det opp et annet alternativtenker vi bestemmer oss når vi endelig får hilse på
![]()
Haha, ja er det ikke typisk?! Åh, håper nesten navnet står skrevet i panna på henne når hun kommer ut![]()
![]()
Haha! Men uttales vel "æle" uansett vel?Vi var så sikre at vi til og med bestilte en navnesmokk, haha. Jeg har stått på det samme navnet en god stund nå da, og begynner endelig å få typen på gli også, så spørs om det ikke blir detmen vi har en topp 3 uansett, så får vi nesten bare se. Erle er veldig fint da! Hadde det på lista mi selv, helt til jeg hørte typen si det med rulle-r, ble et helt annet navn jo. Så her holder vi oss unna r-er.
![]()
Haha! Men uttales vel "æle" uansett vel?Hehe, ja kan skjønne dere holder dere unna r-er om dere ikke uttaler det likt
![]()