Har alle navnet klart?

Nei, vi har ikke blitt enige. Så har lagt det litt til siden, så får vi se hvilket navn han passer til når han kommer :)

Har det klart, helt til gubben kom med en ny versjon av navnet som jeg nå har hengt meg oppi:p for er bare et fåtall I Norge som heter det :) men det er ikke like internasjonalt som det vi opprinnelig hadde :)

Nei - prøver ut litt forskjellige varianter, se om noe passer.. men så langt ikke noe bestemt

Navnet er ikke klart, nei. Vi har vel 3-4 alternativer hver, og et par av dem er felles, så mest sannsynlig lander vi på et av dem - men ikke før etter fødselen. Kjennes trygt å vite at vu har noen navn vi er enige om, da.

Hehe! Nei ikke sant! Men det er innmari fint da<3
Det var noe med det navnet som var veldig vakkert ja, men litt for spesielt for min smak tror jeg:)
Godt det ikke bare er oss da. Vet virkelig ikke hvordan vi skal greie å bestemme oss!
Klarer det før eller siden. Enn så lenge får det bare være mini eller baby:P
Hva med Ella? Ellie?
Er de andre forslagene også korte?

Her har vi vært innom flere navn, vært sikre på at vi har bestemt oss også, men så dukker det opp et annet alternativ :p tenker vi bestemmer oss når vi endelig får hilse på :)

Det var noe med det navnet som var veldig vakkert ja, men litt for spesielt for min smak tror jeg:)

Klarer det før eller siden. Enn så lenge får det bare være mini eller baby:P
Hva med Ella? Ellie?
Er de andre forslagene også korte?
Hehe, syns du det var SÅ spesielt? :D Godt at smaken er som baken:) Syns det er fint og litt spesielt men ikke FOR spesielt liksom! Ella er søtt da. Og Ellie er kjempefint, men kjenner to som har en Ellie, så tror nok ikke det blir det. Mannen har mest lyst på Viola da, men jeg er ikke Såååå keen på det. Kanskje som et mellomnavn, men da må man liksom ha noe kort og enkelt foran, ellers blir det så himla mye!

Her har vi vært innom flere navn, vært sikre på at vi har bestemt oss også, men så dukker det opp et annet alternativ :p tenker vi bestemmer oss når vi endelig får hilse på :)
Haha, ja er det ikke typisk?! Åh, håper nesten navnet står skrevet i panna på henne når hun kommer ut :D :P

Haha, ja er det ikke typisk?! Åh, håper nesten navnet står skrevet i panna på henne når hun kommer ut :D :P

Vi var så sikre at vi til og med bestilte en navnesmokk, haha. Jeg har stått på det samme navnet en god stund nå da, og begynner endelig å få typen på gli også, så spørs om det ikke blir det :) men vi har en topp 3 uansett, så får vi nesten bare se. Erle er veldig fint da! Hadde det på lista mi selv, helt til jeg hørte typen si det med rulle-r, ble et helt annet navn jo. Så her holder vi oss unna r-er. :p

Vi var så sikre at vi til og med bestilte en navnesmokk, haha. Jeg har stått på det samme navnet en god stund nå da, og begynner endelig å få typen på gli også, så spørs om det ikke blir det :) men vi har en topp 3 uansett, så får vi nesten bare se. Erle er veldig fint da! Hadde det på lista mi selv, helt til jeg hørte typen si det med rulle-r, ble et helt annet navn jo. Så her holder vi oss unna r-er. :p
Haha! Men uttales vel "æle" uansett vel? :D Hehe, ja kan skjønne dere holder dere unna r-er om dere ikke uttaler det likt;)

Haha! Men uttales vel "æle" uansett vel? :D Hehe, ja kan skjønne dere holder dere unna r-er om dere ikke uttaler det likt;)

Ingen stum r på min dialekt nei, "Errlee" med skarre-r her. Syns begge deler er fint altså, men det blir så rart om vi skal uttale navnet så forskjellig. En av mine favoritter har alltid vært Aurora, men det syns jeg høres grusomt ut når sambo sier det. Haha :)

Back
Topp