Har alle fortalt

Vi har blitt gravid ved assistert befruktning, så familie og nære venner har vært heiagjeng og fått vite det tidlig. Nettopp sagt det på jobben, da jeg er 12+1 nå:-)

Her fortalte vi det til de nærmeste ganske tidlig. Måtte nesten fortelle det ettersom jeg har vært i veldig dårlig form. Ble fort offisielt også da, så de fleste vet det nok uansett nå :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det ingen som vet, annet enn sjefen min da. Mamma får vite når vi feirer bursdagen hennes neste onsdag, og svigers får vite på fredagen da de kommer på bbesøk den helgen. Pappa får vente til mandag. Syns det er hyggelig å dele det opp, så kan folk få reagere slik de vil, har en ganske forskjellig familie kan du si!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva med barna deres for dere som har barn fra før. Når fortalte dere dem?

J har lyst til å vente til uke 12 men j veit ikke om j har sjans til d. J vil jo at barna skal kunne fortelle d før hele verden ser d, og nå beg d å bli ekstremt vanskelig å skjule..

Fortalte det til frøkna nettopp og jeg er 12 uker:) det kommer nok ikke ut denne uka for hun skal ikke i barnehagen før kansje mandag:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Vi fortalte det til barna først. Syntes det var viktig at de fikk vite det først og at de kunne få fortelle det til besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn :-)

Vi har ikke sagt det til noen. Er 12+5 i dag. Tenker å fortelle kommende storesøster på 3 år det til helgen. Så får resten av familien vite iløpet av helga.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til mars 2015

Jeg er 8+3 i dag, og fortalte det til min pappa i går. Resten av min familie og sambo sin skal få vite det i helgen.
Opplevde SA i mai, og det var ganske tungt å gå igjennom alene. Har funnet ut at jeg vil dele dette med familien nå, så får de heller dele sorgen om noe skulle skje.
Var på tidlig UL i går, og fikk høre en normal hjertelyd. Så krysser fingrene for at knøttet holder seg i magen til mars :)

Jeg er 8+3 i dag, og fortalte det til min pappa i går. Resten av min familie og sambo sin skal få vite det i helgen.
Opplevde SA i mai, og det var ganske tungt å gå igjennom alene. Har funnet ut at jeg vil dele dette med familien nå, så får de heller dele sorgen om noe skulle skje.
Var på tidlig UL i går, og fikk høre en normal hjertelyd. Så krysser fingrene for at knøttet holder seg i magen til mars :)
Har ikke du termin i mai, om du er 8+3 nå?

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Kun fortalt til den forrige termingruppa mi. Ingen flere får vite før etter oul tenkte vi.

Her spurte kommende oldeforeldre om det til bestemoren. Hun passet storesøster for at jeg skulle få slappe av litt. Så de kom det ut:) gjør ikke noe det da, bare koselig og litt morsomt at hun spurte:) er så dårlig så dette kan ikke holdes sjult lengre snart. Er aldri utenfor døra uten sambo som bærer frøkna så tror naboer aner ugler i mosen nå.....

Fortalte bare de aller nærmeste når vi fikk vite vi venter barn. Søsken, besteforeldre og par nære venninner.
Har fortalt flere venner og oldefedre i det siste, for vi trodde vi var over 12 uker. Men var faktisk ca 10 uker bare, etter måling på UL. Men da vet flere det og ut ifra UL skal nok alt gå bra :)

Har ikke du termin i mai, om du er 8+3 nå?

Jeg er 9+4' og termin 25 mars, så hun har vel ikke i mai da... April kanskje :)

Excuse me- damn that autocorrect.

Jeg er 9+4' og termin 25 mars, så hun har vel ikke i mai da... April kanskje :)

Virker som det er mange måter å regne på.
Jeg mener jeg er 9+6 i dag, termin 24 mars.
Jordmor mener jeg er 10+1, termin 23 mars.
Gynekolog mener jeg er 10+0, termin 23 mars.

Virker som det er mange måter å regne på.
Jeg mener jeg er 9+6 i dag, termin 24 mars.
Jordmor mener jeg er 10+1, termin 23 mars.
Gynekolog mener jeg er 10+0, termin 23 mars.

Jeg fikk 26 mars hos legen og 24 hos jordmor... Av erfaring kommer den nok ikke før langt uti april :P

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg satser på å få før :)
Blir uansett ikke senere enn termin pga diabetes.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Å da får du nok før meg hehe :) sist jeg ti dager over termin. Da var jeg SÅ lei!!! Håper virkelig jeg slipper det igjen. Men tror jeg blir satt litt tilbake ved ul, for åvære ærlig, aner jeg ikke når jeg hadde menstruasjon i juni. Jeg måtte bare dikte opp en dato :O. Mom of the year haha.

Å da får du nok før meg hehe :) sist jeg ti dager over termin. Da var jeg SÅ lei!!! Håper virkelig jeg slipper det igjen. Men tror jeg blir satt litt tilbake ved ul, for åvære ærlig, aner jeg ikke når jeg hadde menstruasjon i juni. Jeg måtte bare dikte opp en dato :O. Mom of the year haha.

Hehe :)
Siste mens? Hmmmm... Skal vi se... Ja det var sikkert den dagen...
Ser det for meg :)
Her vet jeg nøyaktig. Fredag den 13 :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Hehe :)
Siste mens? Hmmmm... Skal vi se... Ja det var sikkert den dagen...
Ser det for meg :)
Her vet jeg nøyaktig. Fredag den 13 :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Ja ikke sant. Tragisk. De siste mnd har vært litt spesielle her, så dager og datoer har på en måte vært så ubetydelige. Men så husker jeg en vennine og meg pratet om mens og at vi hadde mensen på samme dag - den dagen vi møttes da. Så da tok jeg den dagen. 16 juni :P kanskje jeg skal spørre henne, hei når hadde vi mensen sist haha.

Back
Topp