Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke du termin i mai, om du er 8+3 nå?Jeg er 8+3 i dag, og fortalte det til min pappa i går. Resten av min familie og sambo sin skal få vite det i helgen.
Opplevde SA i mai, og det var ganske tungt å gå igjennom alene. Har funnet ut at jeg vil dele dette med familien nå, så får de heller dele sorgen om noe skulle skje.
Var på tidlig UL i går, og fikk høre en normal hjertelyd. Så krysser fingrene for at knøttet holder seg i magen til mars![]()
Jeg er 9+4' og termin 25 mars, så hun har vel ikke i mai da... April kanskjeHar ikke du termin i mai, om du er 8+3 nå?
etterlengtet skatt 24/3-15
![]()
Mente nok aprilJeg er 9+4' og termin 25 mars, så hun har vel ikke i mai da... April kanskje
Excuse me- damn that autocorrect.
Virker som det er mange måter å regne på.Jeg er 9+4' og termin 25 mars, så hun har vel ikke i mai da... April kanskje
Excuse me- damn that autocorrect.
Jeg fikk 26 mars hos legen og 24 hos jordmor... Av erfaring kommer den nok ikke før langt uti aprilVirker som det er mange måter å regne på.
Jeg mener jeg er 9+6 i dag, termin 24 mars.
Jordmor mener jeg er 10+1, termin 23 mars.
Gynekolog mener jeg er 10+0, termin 23 mars.
etterlengtet skatt 24/3-15
![]()
Jeg satser på å få førJeg fikk 26 mars hos legen og 24 hos jordmor... Av erfaring kommer den nok ikke før langt uti april![]()
Excuse me, Damn that autocorrect!
Å da får du nok før meg heheJeg satser på å få før
Blir uansett ikke senere enn termin pga diabetes.
lille
24/3-15
![]()
HeheÅ da får du nok før meg hehesist jeg ti dager over termin. Da var jeg SÅ lei!!! Håper virkelig jeg slipper det igjen. Men tror jeg blir satt litt tilbake ved ul, for åvære ærlig, aner jeg ikke når jeg hadde menstruasjon i juni. Jeg måtte bare dikte opp en dato :O. Mom of the year haha.
Excuse me, Damn that autocorrect!
Ja ikke sant. Tragisk. De siste mnd har vært litt spesielle her, så dager og datoer har på en måte vært så ubetydelige. Men så husker jeg en vennine og meg pratet om mens og at vi hadde mensen på samme dag - den dagen vi møttes da. Så da tok jeg den dagen. 16 juniHehe
Siste mens? Hmmmm... Skal vi se... Ja det var sikkert den dagen...
Ser det for meg
Her vet jeg nøyaktig. Fredag den 13
lille
24/3-15
![]()