Ikke i bruk
Forumet er livet
Har en ikke synelig sykdom, men ikke ett handicap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skjønner jeg. Jobber med AAP og får veldig vondt av flere som har sykdommer som ikke synes. Det er bare så leit at det har blitt sånn. Spesielt provoserende er det med helsevesenet som bidrar til dette. En overlege på Ullevål sa til meg da jeg lå innlagt med hyperemesis (fordi bekkenløsningen startet i uke 8) at bekkenløsning ikke eksisterer og at det er et nordisk fenomen. Ble ganske satt ut av kommentaren.
Haha, det var en ganske så arrogant overlege!Jeg fikk beskjed om at hyperemesis var pga misbruk som barn, og syntes det var rart at jeg ikke hadde blitt misbrukt siden jeg hadde hyperemesis. Det er en psykisk diagnose fikk jeg beskjed om. Jeg blir noen ganger redd av de som jobber i helsevesenet vårt, de er mange ganger uvitende
Ja, når du jobber med aap ser du jo mange kronikere som kjemper mot systemet og fordommene vi har i samfunnet vårt. Og når politikerene snakker slik de gjør så blir det ikke mindre fordommer.
Jeg prøver ikke å bry meg, men jeg viser aldri til noen hvordan jeg helt har det
Og jeg er sikker på at den som sa dette til deg var mann eller en kvinne som aldri har opplevd noe vondt i livet. Der kom mine fordommer frem haha