Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer jeg.på og...Hvordan går det med dere?
Ja, klart de må ha insulin også, helt sikkert vanskelig for en liten kropp å holde blodsukker helt i sjakk kun med kosthold! Håper dere kommer dere fort i en grei rutine igjen da, kan tenke meg at slikt setter hele familien ut av spill!Takk for det dere. Det er insulin som skal regulere det. Han er avhengig av det.
Men vi må også passe på kostholdet hans så blodsukkeret holder seg stabilt. Telle alle karbohydratene han spiser per måltid. Og velge enkelte matvarer fremfor andre
Skjønner at det blir en omstilling. Dere får fokusere på at det er for en periode, til alle vet hva de skal gjøre, så blir alt så normalt som det kan bli etterhvertHan har diabetes 1. Så i løpet av noen måneder slutter kroppen 100% å produsere insulin. Men snart er vi i rutine og alt blir greit. Gleder meg til barnehagen også kan dette. Gruer meg litt til opplæringen fra mandag av. Ikke drømmen å henge i barnehagen [emoji1]