Han drikker ekstremt mye

Uffda ;-( men bra bh dokke har fått det påvist og er igang med behandling og får opplæring. Han får det bra nå :)
 
Hvordan går det med dere?
 
Huff, håper alt er bra med dere ? Klem
 
Lurer også på hvordan det går med dere..
 
Hei. Går bra med lillegutt. Endelig skrevet ut etter å ha vært innlagt i 20 dager. Han er kjempe flink og tar det veldig bra. Men er slitsomt. Jeg venter nr 2 om 8 uker, og det tærer på kroppen. På natten må vi måle han hver 1-2 time da pumpen ikke er 100% riktig innstilt ennå. Snur fort til føling, så må følge godt med. Så vi er slitne.
Men dette vil gå veldig fint i lengden. Når riktig insulinmengde er i boks, så blir det enklere og mer søvn :)
Har verdens mest tapre gutt [emoji173]️
 
Det er nok veldig slitsomt nå ja :( og ned fødsel rundt hjørnet hjelper jo ikke på energien din heller. Men ting blir jo bedre heldigvis :) lykke til videre!
 
Dere er tøffe! Dette skal nok gå seg til, han har en tilstand som veldig mange sliter med og det er god kompetanse på området.
Skal noe reguleres med kosthold eller er det kun insulin som skal regulere?
Masse lykke til! :D
 
Takk for det dere. Det er insulin som skal regulere det. Han er avhengig av det.
Men vi må også passe på kostholdet hans så blodsukkeret holder seg stabilt. Telle alle karbohydratene han spiser per måltid. Og velge enkelte matvarer fremfor andre
 
Takk for det dere. Det er insulin som skal regulere det. Han er avhengig av det.
Men vi må også passe på kostholdet hans så blodsukkeret holder seg stabilt. Telle alle karbohydratene han spiser per måltid. Og velge enkelte matvarer fremfor andre
Ja, klart de må ha insulin også, helt sikkert vanskelig for en liten kropp å holde blodsukker helt i sjakk kun med kosthold! Håper dere kommer dere fort i en grei rutine igjen da, kan tenke meg at slikt setter hele familien ut av spill!
 
Han har diabetes 1. Så i løpet av noen måneder slutter kroppen 100% å produsere insulin. Men snart er vi i rutine og alt blir greit. Gleder meg til barnehagen også kan dette. Gruer meg litt til opplæringen fra mandag av. Ikke drømmen å henge i barnehagen [emoji1]
 
Han har diabetes 1. Så i løpet av noen måneder slutter kroppen 100% å produsere insulin. Men snart er vi i rutine og alt blir greit. Gleder meg til barnehagen også kan dette. Gruer meg litt til opplæringen fra mandag av. Ikke drømmen å henge i barnehagen [emoji1]
Skjønner at det blir en omstilling. Dere får fokusere på at det er for en periode, til alle vet hva de skal gjøre, så blir alt så normalt som det kan bli etterhvert :)
 
Vil tro det har vært litt av en omstilling! Og med en liten på vei som snart kommer, vil jeg tro det er ganske så tøft.. Håper barnehagen takler oppgaven fint sånn at du får litt tid til å hvile før den lille kommer! Masse lykke til!!
 
Godt å høre at han har det bra midt oppi det hele.

Dere er helt utrolig tøffe altså!!!

Barnehagen tar sikkert utfordringen på strak arm og lærer slikt fort.

Håper du så får hvilt deg masse før fødselen og at nettene deres stabiliserer seg før den lille kommer.
 
Tusen takk alle sammen [emoji4][emoji173]️
 
For en omstilling for dere og kan forstå at det er slitsomt med lite søvn og nå som kroppen snart er klar for fødsel, men for en tapper gutt dere har<3 Masse lykke til videre:Heartbigred
 
Back
Topp