Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melk synes jeg også fungerer braMelk, iskrem, yoghurt osv har hjulpet. Mot mild halsbrann kan du ta lovehearts. Nyco/Samarin hjelper.
Gaviscon har jeg ingen erfaring med, og det fungerer sikkert bra det også.
Jeg syntes også det hjelper å suge på en sitron, men det er kanskje ikke for alle...
Jeg syntes faktisk flytende gaviscon smaker litt smågodt også jeg da![]()

Bruker gaviscon nå, pluss sitronvann.. men hjelper ikke helt. Inatt våknet jeg av at jeg hadde så ille halsbrann, stod opp å tok gaviscon pluss vann TRE ganger[emoji17] får flere ganger hosteanfall så jeg nesten spyr å er bare i uke 29[emoji17] Var ikke så ille sist [emoji85]
Hadde nok ikke fått sove i det hele tatt uten hotellputa mi som gjør at jeg kommer høyere med overkroppen (og den vanlige høye puten min oppå der igjen). Ligger jeg flatt så kjenner jeg magesyresmaken med en gangHar du prøvd å bygge opp med ei pute ekstra slik at du ligg litt meir «oppreist»? [emoji4] Det tar den verste toppen av for min del i alle fall.
Eg har vore ein tur til legen og fått tablettar som er litt sterkare, akkurat pga det samme, så det er eit alternativ [emoji4]
Hadde nok ikke fått sove i det hele tatt uten hotellputa mi som gjør at jeg kommer høyere med overkroppen (og den vanlige høye puten min oppå der igjen). Ligger jeg flatt så kjenner jeg magesyresmaken med en gang
Ikke merket noe verken bedre eller verre av mat/drikke faktisk. Eneste jeg har merket er at det er verre når turnefrøkna legger seg i seteleie i stedet for tverrleie (hun ligger for det meste på tvers [emoji6]). Og å ligge på høyre side klarer jeg ikke, da blir det verre.Eg har óg 2 puter, søv nesten sittande dei verste dagane [emoji849] så veit dessverre akkurat korleis du har det... Fungerer melk for deg kanskje? At du kan ta litt melk saman med Gavisconen f eks [emoji4] om ikkje du finn noko som funker, så hadde eg absolutt gått til legen og spurt! [emoji106]