Halsbrann

For meg hjelper det mest å kontrollere hva/når/hvor mye jeg spiser en god del. Når det først brenner skikkelig skal det mye gaviscon til for å hjelpe noe. Blir veldig straffa for å spise "feil".

Spesielt hjelper det å spise mindre utover dagen/kvelden. Jeg prøver å spise mest på morgenen og formiddagen. Og holde meg til mild mat på kvelden.

For meg virker det som det kommer hvis jeg går lenge uten mag også.. !?

Begynner å bli mange hensyn å ta når det gjelder kosthold.... gravid... sv.dia, halsbrann, vekt... altså... er vel bare å holde seg til agurk [emoji23]
 
Jeg synes tablettene som heter Galieve funker kjempebra, tar 3 stk før jeg legger meg (står 2-4 på pakka). Smaker ikke ekkelt heller, selv om de setter seg litt fast i tennene. Får også halsbrann av alt, brødmat som noen skrev tidligere gjør det ofte veldig ille her.
 
For meg virker det som det kommer hvis jeg går lenge uten mag også.. !?

Begynner å bli mange hensyn å ta når det gjelder kosthold.... gravid... sv.dia, halsbrann, vekt... altså... er vel bare å holde seg til agurk [emoji23]

Ja, lett skal det ikke være! [emoji23] Blir feil her også hvis jeg spiser for sjelden.

Jeg har heldigvis ikke vært nødt å forholde meg til noen diett. Men anbefaler forresten den nye(?) sukkerfrie Biolaen! Den er bra både ned tanke på fravær av sukker, gir ikke halsbrann og som bonus bidrar til litt bedre fart i fordøyelsen[emoji28]
 
Back
Topp