Halloween

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Noen som har begynt å tenke på det?
Har dere noen form for feiring? ?

Vi pleier å ha klassefest på halloween :D
Og jeg er allerede godt igang med planlegging og 'shopping'.

I fjor var vi hos en vennefamilie som hadde fest, året før der hadde vi party her hjemme.. I år vet jeg ikke

Nei, som alle de andre årene så skal ikke vi feire halloween. Og her er ingen barn i aktuell alder på flere kilomer, så vi slipper nok å slå av utelys og slikt.

Ja tenkte å spørre sønnen min om vi skal skjære ut gresskar neste helg. Så har vi en eske med halloweenpynt til å ha ute. Vi bor innerst i en helt ny blindgate så vet ikke om det kommer noen da... Sønnen min skal nok gå knask eller knep, får avtale med en kammerat i år kanskje.

Skal ikke feire akkurat, men tenkte å kjøpe litt godteri i tilfelle det kommer noen unger på døra:)

Her går alle barna i nabolaget, utrolig koselig. Bor på et felt med mange barn, og når vi var ute i fjor, så jeg sikkert 50 barn ute i gata. I år snakket vi om å ha Halloween for de voksne også, med rødvin og gå fra dør til dør ;) er jo fredag hehe

Vi har feiret i mange år før det ble vanlig her i Norge. Jeg har familie fra statene og har bodd der og da er det naturlig å ta med seg videre.
I år skal jeg riktignok ikke ha party som jeg pleier pga ekstrem svangerskapkvalme, men vi har pyntet mye allerede, og vi skjærer ut gresskar og kjøper inn godteri til knask eller knep.
Moro syntes jeg :)
Her er fjorårets gresskarer vi lagde:
gresskhus.jpg
gresskkjar.jpg

Vi har feiret i mange år før det ble vanlig her i Norge. Jeg har familie fra statene og har bodd der og da er det naturlig å ta med seg videre.
I år skal jeg riktignok ikke ha party som jeg pleier pga ekstrem svangerskapkvalme, men vi har pyntet mye allerede, og vi skjærer ut gresskar og kjøper inn godteri til knask eller knep.
Vis vedlegget 82750
Vis vedlegget 82751
Så kule!
Vanskelig eller?

Vis vedlegget 82750
Vis vedlegget 82751
Herregud så flinke dere er:gen014

Takk:)
Nei ikke vanskelig, vi tegner på selve gresskaren først og skjærer ut med en tynntynn mini sag. Krever bare litt tålmodighet :)

Har aldri feiret det, meeeen har man unger så man ut og begynne selv med trick&treat :P pinlig men morsomt for barna da!

Takk:)
Nei ikke vanskelig, vi tegner på selve gresskaren først og skjærer ut med en tynntynn mini sag. Krever bare litt tålmodighet :)
Det må jeg nesten prøve i år:D kanskje gutta blir litt mer stolte over mamman!

Vis vedlegget 82750
Vis vedlegget 82751

Wow!!! Jeg er mektig imponert!!!!

Føler barna er for små ennå til å skjønne noe. De er 3 og straks 2 år gamle. Vi dropper noe feiring i år. Prøver oss igjen neste år :)
Ja, enig! Også kan det jo være skummelt for de minste! Tror jeg skal la mini slippe i år også ( blir 3 i nov).

Ingen feiring her. Samboer er i mot sånne ting, men når hun har forstått hva det innebærer og vil gjøre det. Så skal hun få lov til det.

Vi kjøper inn en hel haug med snop til ungene som kommer på døren. I fjor var det veldig mange her, og det var veldig gøy:D Tenkte pynte oppkjørselen med lykter:P

Back
Topp