Halloween

Ja, enig! Også kan det jo være skummelt for de minste! Tror jeg skal la mini slippe i år også ( blir 3 i nov).

Minste er ikke redd i det hele tatt. Han er en tøffing. Er verre med hun på 3,5 år. Hun skjønner litt mer.
Hun gråt seg gjennom karnevalet i bhg. Så tror det blir litt sterk kost for henne :/
 
Det er en felles feiring på et lokale her. Hallo Venn kaller de det da. Pleier som regel gå innom der med barna :)
 
Skal hvertfall pynte litt, skjære gresskar og ut å gå knask etter knep :) men ingen større feiring. Kanskje det blir mer aktuelt med no "fest" når han kommer i skolealder
 
Handlet inn godteri som skal deles ut, men gjør ikke noe mer ut av det.
 
Minste er ikke redd i det hele tatt. Han er en tøffing. Er verre med hun på 3,5 år. Hun skjønner litt mer.
Hun gråt seg gjennom karnevalet i bhg. Så tror det blir litt sterk kost for henne :/
Da er det ikke noe vits i å prøve nei :p du får lage en morsom Halloween hjemme i stede så er hun mer forberedt neste år!
 
Vi feirer det ikke. Har tenkt å koble ut ringeklokken i år ettersom at vi har en nyfødt en i hus.
 
Har hatt halloweenparty tidligere men siste årene har det bare blitt skrekkfilm og å kjøpe inn godteri for barn i nabolaget. I fjor kom ingen så spørs om vi gidder det i år :)
 
blir ikke noe feiring her og spørs hvordan det blir når snuppa er eldre :)
men hadde helt glemt dette med trick & treat aner ikke hvordan de har det her siden vi ikke har bodd her så fryktelig lenge! kanskje jeg skulle spurt naboene for å vite om vi burde ha litt godteri eller mye godteri tilgjengelig ;)
 
Nei, ingen feiring her:)
Kjøper bare inn litt ekstra godteri i tilfelle det kommer noen på døra:p
 
Skal nok gå en runde i nabolaget med ungene i år også. Går bare til de nærmeste naboene da. Kjenner dem godt, og vet at de syns det er morsomt at vi kommer innom :)
Og så blir det kjøpt inn en del som vi kan dele ut til de som kommer innom :) Bor i det eneste boligfeltet i området så det kommer en del unger hit selv om de ikke bor her...
 
Vi feirer ikke halloween nei. Men skal kjøpe inn litt godteri i tilfelle det kommer barn på døra :)
 
Spurte eldstemann hva han ville, men i år vil han ikke gjøre noe av det sier han. Så da blir det nok bare litt lys og gresskar og evt godteriutdeling :) Dersom jeg er hjemme, kom plutselig på at jeg sannsynligvis har skolesamling da. Er det den 31.?
 
Back
Topp