Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme herSkal ikke feire akkurat, men tenkte å kjøpe litt godteri i tilfelle det kommer noen unger på døra![]()
Så kule!Vi har feiret i mange år før det ble vanlig her i Norge. Jeg har familie fra statene og har bodd der og da er det naturlig å ta med seg videre.
I år skal jeg riktignok ikke ha party som jeg pleier pga ekstrem svangerskapkvalme, men vi har pyntet mye allerede, og vi skjærer ut gresskar og kjøper inn godteri til knask eller knep.
Moro syntes jeg
Her er fjorårets gresskarer vi lagde:
Vis vedlegget 82750
Vis vedlegget 82751
Herregud så flinke dere erVi har feiret i mange år før det ble vanlig her i Norge. Jeg har familie fra statene og har bodd der og da er det naturlig å ta med seg videre.
I år skal jeg riktignok ikke ha party som jeg pleier pga ekstrem svangerskapkvalme, men vi har pyntet mye allerede, og vi skjærer ut gresskar og kjøper inn godteri til knask eller knep.
Moro syntes jeg
Vis vedlegget 82750
Vis vedlegget 82751

Det må jeg nesten prøve i årTakk
Nei ikke vanskelig, vi tegner på selve gresskaren først og skjærer ut med en tynntynn mini sag. Krever bare litt tålmodighet![]()
Vi har feiret i mange år før det ble vanlig her i Norge. Jeg har familie fra statene og har bodd der og da er det naturlig å ta med seg videre.
Moro syntes jeg
Vis vedlegget 82750
Vis vedlegget 82751
Ja, enig! Også kan det jo være skummelt for de minste! Tror jeg skal la mini slippe i år også ( blir 3 i nov).Føler barna er for små ennå til å skjønne noe. De er 3 og straks 2 år gamle. Vi dropper noe feiring i år. Prøver oss igjen neste år![]()