Hallo?

Jeg er 37, så ikke så langt mellom oss. Blir 38 før termin:happy:Er mitt 3 barn også(hvis det blir noe av). Har hatt 1 SA og 3 kjemiske siden august, så jeg er skeptisk. Yngste barnet mitt blir 8 før oktober, var egentlig ferdig, så jeg har mine stunder hvor jeg lurer på hva i alle dager jeg har begitt meg ut på..Uansett er jeg 4+2 idag og tenker at jeg tar det som det kommer.

hadde en kjemisk i mai jeg også, og ble superskremt noen måneder, nå ble det på første forsøk. Ganske realistisk på at det kan gå galt jeg også, men håpet lever i beste velgående. Var ferdig for elleve år siden jeg. Så traff jeg drømmemannen for seks år siden. Har så inderlig lyst å ha barn i et godt forhold med en god partner. Går det ikke så er det greit det også. Men fertile er vi i alle fall! :)
 
Gratulerer så mye!

Takk, i like måte:) Kjekt å sjå fleire som er gravid med nr.3. Håpar du ikkje blir altfor plaga med bekkenet. Eg har vore heldig dei to første svangerskapa. Kryssar fingrane for like fin form denne gongen:angelic:
 
Hei

jeg har fått to veldig svake tester i går og i dag. Stoler ikke helt på det så melder meg litt forsiktig inn her. Vi prøver og på nr 3 hvis denne sitter. Håper den gjør det og testene blir mer posetiv.
 
Jeg er også gravid med nr3! Der nr 2 blir 7 år straks! Vi kjente oss også ferdig etter han var født, men de tre siste årene har jeg kjent på at jeg ikke følte meg helt ferdig likevel. Vi skaffet oss derfor valp som vi har ønsket oss for snart 2 år siden for å se om det ville "hjelpe":hilarious: meeeen neida! Kjente fortsatt ønsket om nr 3. Sååååå da satte vi bare i gang. Slutta med p-pille 31. oktober, og er nå 4+0:D
 
Gratulerer til dere! Jeg fikk positiv test i går . Har kjent det på meg i flere dager fordi bekkenplager fra sist svangerskap har allerede meldt sin ankomst som første symptom :nailbiting:. Jeg var derfor ikke overrasket over positiv test. Mannen mente jeg overdrev, og innbilte meg ting, så han ble overrasket over at det stemte . . Jeg har to barn fra før, håper alt går bra også denne gangen.:love7
Jeg hadde det sånn med nr 2! At bekkenet var vond før positiv test!:wtf: men har ikke vært plaga enda denne gangen. Håååååper jeg kan holde det i sjakk. Sist brukte jeg krykker i flere uker da bekkenet slo seg fullstendig vrang:eek:
 
Jeg hadde det sånn med nr 2! At bekkenet var vond før positiv test!:wtf: men har ikke vært plaga enda denne gangen. Håååååper jeg kan holde det i sjakk. Sist brukte jeg krykker i flere uker da bekkenet slo seg fullstendig vrang:eek:

Ja, har lest på nett at det kan være sånn for noen, spesielt de som har vært plaget i tidligere svangerskap. I går og i dag har det ikke vært så ille. Blir jo nesten bekymret av det også... Haha. Tok en ny test i dag tidlig, og den var mye mer tydelig enn i forgårs, så regner med det går fremover.

Uff da. Håper vi alle slipper krykker i dette svangerskapet.
 
Back
Topp