Hallo?

Hei. Startet dagen med å kaste opp. Ikm i dag, dro å kjøpte test og den er jammen svak positiv. Må ta en ny i morgentidlig da jeg ikke helt klarer å tro det her. Er egentlig ikke prøver, hadde ikke tenkt i disse baner før nesteår da vi har en på 4mnd fra før. Mannen kommer ikke hjem før i februar så jeg er litt nummen nå kjenner jeg :p

Ojoj, en overraskelse der altså!
 
Ojoj, en overraskelse der altså!

Ja, det kan man si. Jeg trodde først at jeg reagerte på mct olje som jeg hadde i kaffen idagtidlig. Så begynte hode å kverne videre. Måtte sjekke opp om når eggløsning skulle vært og når mannen dro og når jeg så at det var omtrent på samme dagen fikk jeg småpanikk å dro på apoteket. Lurer på om jeg klarer å holde meg til i morgen for å teste engang til nå. Eehe
 
Heihei ❤️ Tror jeg blir litt her inne også. Er 4+3, og har termin 30.09. Har en gutt som blir 8, og han kom litt før tia - men man vet jo aldri..
 
Hei. Startet dagen med å kaste opp. Ikm i dag, dro å kjøpte test og den er jammen svak positiv. Må ta en ny i morgentidlig da jeg ikke helt klarer å tro det her. Er egentlig ikke prøver, hadde ikke tenkt i disse baner før nesteår da vi har en på 4mnd fra før. Mannen kommer ikke hjem før i februar så jeg er litt nummen nå kjenner jeg :p

Woops :p Surprise!
Så lettvint å slippe å gå hele runden med telling av syklusdager og antall dager før testing osv 8) Snakket med mannen enda?
 
Woops :p Surprise!
Så lettvint å slippe å gå hele runden med telling av syklusdager og antall dager før testing osv 8) Snakket med mannen enda?

Suprise ja :p

Ja, det er jo veldig greit forsåvidt. For det er lange dager vet jeg. Huff.. :nailbiting:

Nei, det har jeg ikke gjort. Tenkte jeg skulle være helt sikker først. Evt ikke si noe før han kommer hjem. Han kommer hjem 14feb :smiley-ashamed005
Vi har pratet på at vi vil ha en til alt, men hadde ingen planer om det før nesteår egentlig. Hehe
Dette blir min fjerde, og hans nr 2 :smiley-bounce022
 
Suprise ja :p

Ja, det er jo veldig greit forsåvidt. For det er lange dager vet jeg. Huff.. :nailbiting:

Nei, det har jeg ikke gjort. Tenkte jeg skulle være helt sikker først. Evt ikke si noe før han kommer hjem. Han kommer hjem 14feb :smiley-ashamed005
Vi har pratet på at vi vil ha en til alt, men hadde ingen planer om det før nesteår egentlig. Hehe
Dette blir min fjerde, og hans nr 2 :smiley-bounce022

Så gøy! Du ligger en foran meg. Venter min tredje, gubbens første :p
Kan jo være spennende å gjøre noe gøy ut av det :) Men, ja. Greit å tro på det selv først, kanskje :p
Bilde av testen din for i dag? :D
 
Gratulerer til alle som har fått positive tester! :dance008

Jeg håper jeg kan melde meg inn her snart, tror jeg skal teste i morgen :nailbiting:
Kroppen min gjør så mye rart nå, at jeg blir direkte bekymret om jeg ikke er gravid hehe :woot:
 
Hallo hallo :)
Jeg.. melder meg ikke helt inn her, bare sniker foreløpig. Fikk positiv test i går, og digital i dag - men er bare 3+4. :)

Gratulerer med positiv test!!
Gøy å se at du fikk positiv test 3+4, det er jeg imorgen og jeg planlegger å teste. Hvis jeg tør :shy:
 
Gratulerer med positiv test!!
Gøy å se at du fikk positiv test 3+4, det er jeg imorgen og jeg planlegger å teste. Hvis jeg tør :shy:

Fikk positiv i går, 3+3, men turte ikke ta digital da. Hadde tydeligere tester i dag, og dristet meg :D
Har hatt IVF, og har egentlig ikke testdag før neste fredag; men jeg var alt for spent til å vente.. :p
 
Hei hei! Melder meg inn her. 4+0 i dag. Hatt positiv test siden 10 dpo. Blir mitt 3 barn:) 3 barn på under 4 1/2 år:rolleyes::) Nok å henge fingrene i fremover. Har ihvertfall bestemt at han på 1 år skal starte i barnehagen tidligere enn planlagt (han sku egentlig starte august) slik at jeg får jobbet litt før neste permisjon. Kjenner samvittigheten der biter meg litt, siden skal jo ikke gå utover han at vi skal ha enda et barn til. Men mor har godt av å bruke hodet litt, og komme seg litt ut. Vært hjemme i 1 år nå. Tenker 2 mnd til hjemme da:) Noen flere som er i perm eller nettopp har vært det? Og noen som har begynt å bli kvalme??:(
 
Hei hei! Melder meg inn her. 4+0 i dag. Hatt positiv test siden 10 dpo. Blir mitt 3 barn:) 3 barn på under 4 1/2 år:rolleyes::) Nok å henge fingrene i fremover. Har ihvertfall bestemt at han på 1 år skal starte i barnehagen tidligere enn planlagt (han sku egentlig starte august) slik at jeg får jobbet litt før neste permisjon. Kjenner samvittigheten der biter meg litt, siden skal jo ikke gå utover han at vi skal ha enda et barn til. Men mor har godt av å bruke hodet litt, og komme seg litt ut. Vært hjemme i 1 år nå. Tenker 2 mnd til hjemme da:) Noen flere som er i perm eller nettopp har vært det? Og noen som har begynt å bli kvalme??:(

Gratulerer! Jeg venter også mitt tredje barn, men yngste er snart 5 år. Her har kvalmen kommet sigende, men vil fremdeles si at jeg er småkvalm. I går kom det her og der, i dag mer jevn kvalme hele dagen. Med de to forrige har jeg vært veldig kvalm uke 4-16 av svangerskapet med mye brekninger og oppkast, håper jo selvfølgelig at denne gangen slipper jeg lettere unna. Er 4 uker på vei i dag i følge menstermin. Er du kvalm? :sick006
 
Lusker meg inn her:angelic: Tredje barn, men har prøvd ei lita stund så klarer ikkje heilt å tru at me endelig faktisk har klart det. Termin 3.oktober om alt går bra:)
 
Gratulerer til dere! Jeg fikk positiv test i går . Har kjent det på meg i flere dager fordi bekkenplager fra sist svangerskap har allerede meldt sin ankomst som første symptom :nailbiting:. Jeg var derfor ikke overrasket over positiv test. Mannen mente jeg overdrev, og innbilte meg ting, så han ble overrasket over at det stemte . . Jeg har to barn fra før, håper alt går bra også denne gangen.:love7

Gratulerer!
Bekkenplager allerede nå? Oii, blir du veldig plaget etterhvert??
 
Gratulerer!
Bekkenplager allerede nå? Oii, blir du veldig plaget etterhvert??

Tusen takk! Jeg hadde en del bekkenplager med andremann, fra ca halvveis i svangerskapet. Nå har jeg kjent samme type smerte (men i mindre grad) siden søndag, og jeg er bare 4 uker på vei i dag. Jeg tar det jo ikke som et godt tegn. Det er vondt i fremre del av bekkenet (symfyse/skambenet), men har ingen plager i ryggen. Det hadde jeg heller ikke sist. Når det er sagt, har jeg også kjent dette under menstruasjon tidligere, men ikke på flere år nå. Jeg følte meg derfor temmelig sikker på graviditet lenge før jeg kunne teste .
 
Hei hei! Melder meg inn her. 4+0 i dag. Hatt positiv test siden 10 dpo. Blir mitt 3 barn:) 3 barn på under 4 1/2 år:rolleyes::) Nok å henge fingrene i fremover. Har ihvertfall bestemt at han på 1 år skal starte i barnehagen tidligere enn planlagt (han sku egentlig starte august) slik at jeg får jobbet litt før neste permisjon. Kjenner samvittigheten der biter meg litt, siden skal jo ikke gå utover han at vi skal ha enda et barn til. Men mor har godt av å bruke hodet litt, og komme seg litt ut. Vært hjemme i 1 år nå. Tenker 2 mnd til hjemme da:) Noen flere som er i perm eller nettopp har vært det? Og noen som har begynt å bli kvalme??:(


Tredje barn her også, men det blir faktisk tolv år mellom nr.2 og nr3 :) regner med jeg er eldst her på 38 år! 4+3 i dag og føler meg i kjempefin form. Øm i brystene og øm i magen, megaoppblåst på kvelden men føler meg i kjempeform! Sulten da! Heeele tiden! Håper nesten på litt kvalme snart!
 
Gratulerer! Jeg venter også mitt tredje barn, men yngste er snart 5 år. Her har kvalmen kommet sigende, men vil fremdeles si at jeg er småkvalm. I går kom det her og der, i dag mer jevn kvalme hele dagen. Med de to forrige har jeg vært veldig kvalm uke 4-16 av svangerskapet med mye brekninger og oppkast, håper jo selvfølgelig at denne gangen slipper jeg lettere unna. Er 4 uker på vei i dag i følge menstermin. Er du kvalm? :sick006
Okei så spennende! Fint med stor familie. Har heldigvis ikke hatt oppkast tidligere. Forrige svangerskap var jeg kun skikkelig kvalm 1 uke, mens med førstemann var det ca 7 uker. Men har startet tidlig med å bli uggen denne gangen, var ikke så tidlig sist. Går rundt med sånne reisesykebånd på håndleddene:p
 
Tredje barn her også, men det blir faktisk tolv år mellom nr.2 og nr3 :) regner med jeg er eldst her på 38 år! 4+3 i dag og føler meg i kjempefin form. Øm i brystene og øm i magen, megaoppblåst på kvelden men føler meg i kjempeform! Sulten da! Heeele tiden! Håper nesten på litt kvalme snart!

Jeg er 37, så ikke så langt mellom oss. Blir 38 før termin:happy:Er mitt 3 barn også(hvis det blir noe av). Har hatt 1 SA og 3 kjemiske siden august, så jeg er skeptisk. Yngste barnet mitt blir 8 før oktober, var egentlig ferdig, så jeg har mine stunder hvor jeg lurer på hva i alle dager jeg har begitt meg ut på..Uansett er jeg 4+2 idag og tenker at jeg tar det som det kommer.
 
Back
Topp