Hallo?

Hei. Tror jeg fikk positv test i morges. Med clearblue med streker og på normal sin. Svak strek men tror den er der. Skal til lege neste uke da får jeg det bekreftet
 
Nei skal ta hcg og graviditetstest
Så blir det positvit så blir det skrive helsekort osv
 
Hei! Har hatt positive tester i fire dager nå, ikm i dag.
Kjempenærvøs og redd for at det bare skal gå over. Jeg er i slutten av 30-årene så klarer ikke helt stole på at dette faktisk blir!
 
Hei! Har hatt positive tester i fire dager nå, ikm i dag.
Kjempenærvøs og redd for at det bare skal gå over. Jeg er i slutten av 30-årene så klarer ikke helt stole på at dette faktisk blir!

Åh, jeg også... Det er fortsatt kjempetidlig hos meg så det føles ikke ekte ut i det hele tatt! Glad jeg kan skrive litt her, har lyst å rope ut at jeg er gravid!
 
Gratulerer til dere! Jeg fikk positiv test i går . Har kjent det på meg i flere dager fordi bekkenplager fra sist svangerskap har allerede meldt sin ankomst som første symptom :nailbiting:. Jeg var derfor ikke overrasket over positiv test. Mannen mente jeg overdrev, og innbilte meg ting, så han ble overrasket over at det stemte . . Jeg har to barn fra før, håper alt går bra også denne gangen.:love7
 
Gratulerer til dere! Jeg fikk positiv test i går . Har kjent det på meg i flere dager fordi bekkenplager fra sist svangerskap har allerede meldt sin ankomst som første symptom :nailbiting:. Jeg var derfor ikke overrasket over positiv test. Mannen mente jeg overdrev, og innbilte meg ting, så han ble overrasket over at det stemte . . Jeg har to barn fra før, håper alt går bra også denne gangen.:love7

Gratulerer med positiv test! Oi, det var spesielt at bekkenplager var første hint! Da er kanskje ikke nr. 2 så gammel da? Jeg har også to fra før, jenter på 6 og 2 :)
 
Gratulerer med positiv test! Oi, det var spesielt at bekkenplager var første hint! Da er kanskje ikke nr. 2 så gammel da? Jeg har også to fra før, jenter på 6 og 2 :)

Jo, yngste er en gutt på snart 5 år :smiley-ashamed004, tydelig at det er hormonelt! Eldste er en jente på 7 år. Så kjekt med flere som har flere barn her :happy:.
 
Hallo hallo :)
Jeg.. melder meg ikke helt inn her, bare sniker foreløpig. Fikk positiv test i går, og digital i dag - men er bare 3+4. :)
 
Hallo hallo :)
Jeg.. melder meg ikke helt inn her, bare sniker foreløpig. Fikk positiv test i går, og digital i dag - men er bare 3+4. :)

sniker fra september ! Gratulere med positiv test da ! Så da fikk dere satt inn? Har tenkt litt på deg siden sist vi snakket sammen.
 
sniker fra september ! Gratulere med positiv test da ! Så da fikk dere satt inn? Har tenkt litt på deg siden sist vi snakket sammen.

Fikk satt inn på fredag som var :D Får bare satse på at det de satte inn var av prima kvalitet, og hyrer til mål ;)
 
Hei. Startet dagen med å kaste opp. Ikm i dag, dro å kjøpte test og den er jammen svak positiv. Må ta en ny i morgentidlig da jeg ikke helt klarer å tro det her. Er egentlig ikke prøver, hadde ikke tenkt i disse baner før nesteår da vi har en på 4mnd fra før. Mannen kommer ikke hjem før i februar så jeg er litt nummen nå kjenner jeg :p
 
Back
Topp